Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.

From: "LM" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Date: Wed, 17 Oct 2007 18:11:19 +0200

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
news:1192626033.254109.122990@q3g2000prf.googlegroup
s.com...
On 17 Paź, 14:10, "LM" <l...@g...pl> wrote:

>Nie jestem praktykujący ale ponad 90% Polaków jest i uczestnicy w
>cotygodniowej
>mszy, z tego co pamiętam ( z moich krótkich praktyk religijnych) na
>mszach świętych dużo mówiło
>się o szanowaniu bliźniego swego jak siebie samego i etc.
>To co wszyscy klepią co niedziela bez namysłu czcze frazesy, po co?

Widzę tu bardzo luźny związek z omawianym tematem. Czy jak dziewczyna ma
krzywe nogi - i powiem jej szczerze, że ma krzywe nogi, to będzie to
świadczyło o tym że jestem złym katolikiem? Nie mogę komuś kogo szanuję
powiedzieć krytycznej uwagi?

>A co do honoru, to jak z siedzeniem, każdy ma własne.
Otóż nie. Cytat z definicji encyklopedycznej, z którym się zgadzam

"Honoru nie wystarczy zadeklarować, podlega on udowodnieniu w sytuacji,
która pozwala na weryfikację według norm moralnych danej społeczności.Nie ma
się więc honoru jako cechy immanentnej, istniejącej niejako z założenia,
która podlegałaby późniejszemu potwierdzeniu (lub też utracie). To, czy ktoś
jest honorowy, można stwierdzić dopiero na podstawie oceny jego zachowania
(w sytuacji, w której dana osoba udowadnia czynem deklarowane przez nią
wartości, zdając w pewnym sensie "praktyczny egzamin z honoru"). "

Właśnie twierdzenie, że "każdy ma swój honor" - to jest to o czym mówiłem -
kompletna dewaluacja tego pojęcia.

>Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
>Program Polskiej Partii Pracy -to min. minimalna płaca gwarantowana na
>poziomie europejskim, 35-godzinny tydzień pracy, ustawa o statusie
>bezrobotnego, zwolnienie emerytów i rencistów oraz najniższych
>dochodów z podatku

Podbijam licytację. Mój program to minimalna płaca na poziomie 3x średnia
europejska, 8 godzinny tydzień pracy, pracuje tylko kto chce i nikt nie
płaci podatków :-P