Badacz giganta zbiorowości egzotycznych

1. Data: 2008-07-09 15:49:19

Temat: Badacz giganta zbiorowości egzotycznych
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://wyborcza.pl/1,88975,5438087,Najwiekszy_eksper
t_od_o__Rydzyka.html

2. Data: 2008-07-09 16:09:40

Temat: Re: Badacz giganta zbiorowości egzotycznych
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 17:49:19 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> http://wyborcza.pl/1,88975,5438087,Najwiekszy_eksper
t_od_o__Rydzyka.html

Każdy, kto uważa, że RM jest niebezpieczne, powinien także zauważyć
niebezpieczeństwo kryjące się w zbiorowych seansach kinowych, a także w
promocjach w supermarketach - we wszystkich tych trzech przypadkach ludzie
nie wiedzą, co czynią, ulegając wpływom ;-PPP

3. Data: 2008-07-09 17:50:23

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> http://wyborcza.pl/1,88975,5438087,Najwiekszy_eksper
t_od_o__Rydzyka.html

Dziadek endek a popatrz, wnuk mu w miarę porządny wyrósł...

Pzdr
Paweł

4. Data: 2008-07-09 17:56:36

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4<b...@o...pl>

> Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
t_od_o__Rydzyka.html

> Dziadek endek a popatrz, wnuk mu w miarę porządny wyrósł...

Nie licząc obsesyjności :)

Don

5. Data: 2008-07-10 08:59:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
> [...]

hehe,

Radio Maryja jest obsesyjne i paranoiczne.
Zreszta wystarczy posluchac jakiegos autorytety moralnego,
np. noblisty i doktora honoris causa Lecha Walesy
- nazwał on radio "glupolami d Rydzyka" kiedy uroili sobie ze
byl on agentem SB pseudonimie "Bolek".

Urojen w RM bylo wiecej - np. ze najbogatsi
ludze w Polsce (np. Solorx, Czarnecki) byli wspolpracownikami SB.

No i ten antysemityzm - ataki RM na tolerancyjnego Grossa,
wytykanie mu niescislosci i bledow. Albo wmawianie
ze istnieje jakies lobby zydowskie lub masoneria.

Inna paranoja to szukanie TW wsrod samej Gazety Wyborczej,
ktora tak sprawnie demaskuje RM (w 2006 roku w 450 artykulach na temat RM!).
Przyklad: RM uroilo sobie ze redaktor nadający ton gazecie, antylustrator,
Lechoslaw Maleszka byl wyjatkowo parszywym donosicielem.

W dodatku, jak podaly media,
Rydzyk ma Maybacha, Smiglowiec i nosi pieniadze w reklamowce!

Pozdrawiam,
Duch

6. Data: 2008-07-10 09:01:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2008 10:59:21 +0200, Duch napisał(a):

> jakiegos autorytety moralnego,
> np. noblisty i doktora honoris causa Lecha Walesy

:-DDD

7. Data: 2008-07-10 09:20:57

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
>
> hehe,
[...]

hehe, wszystko fajnie, ale

po pierwsze, wypadł ci co najmniej jeden TW, ale taki słuszny TW (Taki
Wielgi)

a po drugie, co ty wiesz o RM, czarowniku rzeczywistości :)

aha, no i w ogóle, czy mógłbyś nie odpisywać na moje posty?

don

8. Data: 2008-07-10 10:59:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> aha, no i w ogóle, czy mógłbyś nie odpisywać na moje posty?

czasami jesteś mocno odpychający

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

9. Data: 2008-07-10 12:56:24