Badania w Internecie

1. Data: 2001-03-27 10:17:39

Temat: Badania w Internecie
Od: "Bartlomiej Szmajdzinski" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zapraszam do wzięcia udziału w psychologicznych badaniach osób
korzystających z Internetu.
Badania mają na celu analizę związków pomiędzy kilkoma cechami osobowości
użytkowników Internetu.
Są przeprowadzane anonimowo i nie będą wykorzystywane do celów innych niż
naukowe.

Jesli chcesz wziąć w nich udział, wejdź na stronę
http://www.psych.uw.edu.pl/~bartsz/badania/

Proszę o rozesłanie tej informacji do wszystkich, którzy mogą być nią
zainteresowani.
Wszystkich, którzy uznają ten list za "spam", przepraszam.

Dziękuję,
Bartłomiej Szmajdziński
Wydział Psychologii UW

1. Data: 2001-03-28 15:38:29

Temat: Re: Badania w Internecie
Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zainteresowani.
> Wszystkich, którzy uznają ten list za "spam", przepraszam.

Czy w takich badaniach nie zachodzi przypadkiem efekt podobnny do
efektu Heisenberga ?

tzn czy takie badania internetu za pomoca internetu nie wplywaja na
wyniki takich badan ?

Darek

1. Data: 2001-03-29 07:40:52

Od: "Bartlomiej Szmajdzinski" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak bym chciał wysnuwac wnioski o populacji generalnej to tak ale ja nie
chce
A ja nie badam internetu tylko osoby z niego kozystajace
Pozdrawiam
BART

"Wielki Brat" - wielka herezja?
O odchudzaniu(podsumowanie )