Badanie EMG oraz uwolnienie nerwu [Krakow ]

1. Data: 2004-01-29 21:56:42

Temat: Badanie EMG oraz uwolnienie nerwu [Krakow ]
Od: "TW" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Krakowie ( odpłatnie i w krótkim terminie ) mozna wykonac badanie
przewodnictwa nerwu pośrodkowego tzw. EMG ?
Jeżeli to możliwe to proszę również Sz. Grupowiczów o infromację dotyczącą
istniejących możliwości wykonania zabiegu uwolnienia nerwu. - ( zespół ceśni
nadgarstka ) oraz ewentualne sugestie osób które miały taki zabieg.

Z góry dziękuję za pomoc.
Z ukłonami
Tadeusz.
Kraków.

2. Data: 2004-01-29 22:06:03

Temat: Re: Badanie EMG oraz uwolnienie nerwu [Krakow ]
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ceśni
| nadgarstka ) oraz ewentualne sugestie osób które miały taki zabieg

W Krakowie nie mam pojęcia. Powiem tylko tyle, że po opercaji odbarczenia
nerwu czuje się nareszcie jak nowonarodzona :) a EMG, nie powiem, tez
całkiem przyjemne ;)

pzdr.
M.

--
"Życie zawsze weryfikuje marzenia"

3. Data: 2004-01-30 18:54:54

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W Krakowie na ulicy Dwernickiego 8 (niedaleko Kopernika) prywatnie,
szybko,tel.426-92-80

Badanie EMG
[OT] i [nie OT] Pytanie o ortopedow
Krzywa cukrowa
Strasznie pilne!!! - kupie ksiazke "Pomoc dorazna"..
słownik