Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...

141. Data: 2009-09-03 12:32:18

Temat: Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś to chyba się nie da.
Tak z ręką na sercu.
Mam za soba okres wytężonej tyry i w związku z tym odreagowuję - no głupawkę
mam ewidentną (czego i Tobie życzę :-)))

MK

142. Data: 2009-09-03 12:32:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> po trzykroć nie trzy razy. Zresztą niech się wypowie jakiś specjalista :P

Możemy iść na kompromis - po trzykroć wysyłać, a dwakroć powtarzać.

> A to się nie zrozumieliśmy - bo ja w tę historię wierzę. Jej i jego
> zachowanie jest jakby tu powiedzieć czymś bardzo powszechnym.

A w wysyłanie po kilku godzinach takiego postu też wierzysz?

Ewa

143. Data: 2009-09-03 12:33:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie usprawiedliwiaj się.

Ale fakt: wy, ludzie, słabi jesteście.
A przy tym czasem też: żałośni.

--
CB

144. Data: 2009-09-03 12:36:00

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możemy iść na kompromis - po trzykroć wysyłać, a dwakroć powtarzać.

byle jednocześnie !

> A w wysyłanie po kilku godzinach takiego postu też wierzysz?

Projektując na to własny temperament - jestem w stanie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

145. Data: 2009-09-03 12:36:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy słabi, czasami żałośni.
Ale za to jesteśmy...szczęsliwi! Ole! :-)))))

MK

PS. Moment, moment "wy ludzie". Znaczy kolega to czym jest?

146. Data: 2009-09-03 12:38:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie myslisz, że ją przycisneło tak, że już "znikąd ratunku".
Momentami potrafi być ciężko, cholera.....

MK

147. Data: 2009-09-03 12:40:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Jesteśmy słabi, czasami żałośni.
> Ale za to jesteśmy...szczęsliwi! Ole! :-)))))
>
> MK
>
> PS. Moment, moment "wy ludzie". Znaczy kolega to czym jest?

Cyborgiem. Od dawno to wiadomo. :)

Ewa

148. Data: 2009-09-03 12:42:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może tak, być może nie.
Ale nawet wtedy, gdy _bywacie_ potraficie być żałośni.

PS: przeczytaj [dla odmiany] ewangelie, to może dowiesz się
[mniej więcej] kim jest ktoś taki jak np ja.

--
CB

149. Data: 2009-09-03 12:43:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ty,
ja to sobie myślę, że CBnet jest niezle inteligentny po prostu i że czasami
go ta inteligencja.....ponosi.
A jak go poniesie, to wiadomo, o emocjach i uczuciach zapomnij.
Grunt, żeby skubaną w ryzach trzymać, bo inaczej to kanał i mogiła.

Bo ile mozna żyć bez powietrza?

MK

150. Data: 2009-09-03 12:45:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Projekcja.
Coraz gorzej z tobą.

--
CB

> [...]
> A jak go poniesie, to wiadomo, o emocjach i uczuciach zapomnij.
> Grunt, żeby skubaną w ryzach trzymać, bo inaczej to kanał i mogiła.

RAZ NA LUDOWO
MAM !!!
Auschwitz -- czyli troszke wiekszy Katyn
Miłość z punktu widzenia Helen Fisher
Zapraszam do lasu