Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...

361. Data: 2009-09-04 19:51:53

Temat: Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h7rc0n$2sf6$1@news2.ipartners.pl...
> Co ci w tym przeszkadza tym razem?
> Wiesz to w ogóle?
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

a kto powiedział, że przeszkadza?
tylko czar tajemnicy, gdzieś sobie poleciał
tyle

362. Data: 2009-09-04 21:18:10

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Sprawdzałeś w praktyce ich wnioski na temat "moich sposobów" czy mają
> rację czy nie ? :)

Oczywiście. "Najlepszą obroną jest atak" - to była moja poprzednia
stratregia. Nie miała racji. :)

> Ten jak to nazywasz wpływ na sytuację układu dosyć gładko i
> uspokajająco dla fałdek brzmi. Ale czy słyszałes kiedyś o
> jakimkolwiek zjawisku/działaniu w dowolnej dziedzinie, które odbywa
> się bezkosztowo ? Ja przyznam że nie słyszałem. Ktoś/coś płaci za ten
> wpływ - co najwyżej wszyscy po równo ... wszędzie ten socjalizm się
> wpycha :)

Płacenie nie jest bolesne. Najgorsze jest, jeśli cię coś kosztuje, a
zamierzonego efektu nie ma.
No i jeszcze dobrze jest zapłacić więcej za wymarzony rezultat w odległej
przyszłości w miejsce doraźnej korzyści. :)

michał

363. Data: 2009-09-04 21:21:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Zwykle nie dana mi nawet okazja, żeby się dowiedzieć ;P

Trudno mi coś doradzić...

michał

364. Data: 2009-09-04 21:28:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Trudno mi coś doradzić...

Nie musisz.
Są jeszcze inne lisice w tym lesie. Mam nadzieję :)

--
Pozdrawiam - Aicha

365. Data: 2009-09-04 21:30:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Biała

Hę? A ktoś tu robi za murzyna? ;)

> zadbana, taka, co to nie ma problemów: "co włożyć do gara". Maniery,
> towarzyskość. Takie miałem pierwsze skojarzenia- jak Cię czytałem. Choć
> chyba nie do końca potrafię to uzasadnić.

I tak się pięknie realizuje tutaj moje superego. ;)))

Ewa

366. Data: 2009-09-04 21:31:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie musisz.
> Są jeszcze inne lisice w tym lesie. Mam nadzieję :)

Poznać Cię z kimś?

Ewa

367. Data: 2009-09-04 21:34:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Poznać Cię z kimś?

IMO na poziomie wirtualnego lasu zabawne, na poziomie zwykłego życia
żenujące pytanie.
--

Paulinka, ale ja piszę o sobie

368. Data: 2009-09-04 21:45:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> IMO na poziomie wirtualnego lasu zabawne, na poziomie zwykłego życia
> żenujące pytanie.

Trudno. To moja naturalna niepohamowana reakcja. :)

Ewa

369. Data: 2009-09-04 21:51:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Nie musisz.
> Są jeszcze inne lisice w tym lesie. Mam nadzieję :)

Ja patelnię mam i chętnie ją pożyczę, tylko znowusz ja jestem niedźwiedziem.
:)

michał

370. Data: 2009-09-04 22:06:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Poznać Cię z kimś?

Trzy znajomości wystarczająco obciążają moje zasoby systemowe :)

--
Pozdrawiam - Aicha

RAZ NA LUDOWO
MAM !!!
Auschwitz -- czyli troszke wiekszy Katyn
Miłość z punktu widzenia Helen Fisher
Zapraszam do lasu