Balsam z drobinkami "złota" ?

1. Data: 2002-12-18 08:39:14

Temat: Balsam z drobinkami "złota" ?
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunku :)

Robię "złoty" prezent gwaizdkowy dla siostry i potrzebuję do kompletu balsam do
ciała taki lekko odjechany - z drobinkami złota czy cuś. Jakiś nabłyszczający w
każdym razie, odpowiedni na Sylwestra. I coś do kupienia od ręki, więc Avony
itp. odpadają.

Rzućcie nazwą, firmą marką - plz :))
Liczę na Was!

--
Pozdr

zula (Wrocław)

1. Data: 2002-12-18 09:08:08

Temat: Re: Balsam z drobinkami "złota" ?
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka <z...@g...pl> wrote:
> [...]

> każdym razie, odpowiedni na Sylwestra. I coś do kupienia od ręki, więc Avony

Jedyny jaki uzywalam to Yves Rocher. Maja tez taka wode do psikania na cialo
z polyskujacymi drobinkami. Acha, tak mi sie przypomnialo, ze z YR to nie byl
balsam tylko mleczko do ciala. Nie ma po nim efektu super polysku ;) Ale mi
sie podoba i zawsze mam jakies w zapasie :)

Mysle, ze w Sephorze tez cos znajdziesz :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2002-12-18 09:22:14

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nabłyszczający w
> każdym razie, odpowiedni na Sylwestra. I coś do kupienia od ręki, więc

Krem do twarzy i ciala z drobinkami zlota Interfragrances
http://www.i-f.com.pl/prod_pol/beauty.html#krem

I jeszcze znam balsam do ciala z tsakimi polyskujacymi drobinkami Naomi
Campbell

Kaska

1. Data: 2002-12-18 09:36:27

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

> [...]
> nabłyszczający w
> Avony

> Krem do twarzy i ciala z drobinkami zlota Interfragrances

Male opakowanie :(

> I jeszcze znam balsam do ciala z tsakimi polyskujacymi drobinkami Naomi
> Campbell

Uzywalas? Jaki ma zapach?

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2002-12-18 09:39:56

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze znam balsam do ciala z tsakimi polyskujacymi drobinkami Naomi
> Campbell

Ooo, to to - a ile to cudo kosztuje? Zmieszczę się w 100 zł? Można to dostać w
jakiś ogólnopolskich sieciach typu empik albo Douglas albo Sephora?

--
Pozdr

zula

1. Data: 2002-12-18 09:46:34

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evik" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Male opakowanie :(

Ja wiem?
Dosc porzadna tubka, mysle ze jak na krem z drobinkami to jest OK.
Przeciez tego sie nie uzywa do calego ciala, tylko podkreska sie niektore
okolice, no a w hard przypadkach wszystko co jest odslonieta, ale to juz
IMHO przesada:)
Z tego co pamietam to w tej tubce jest jakies 75 ml.

> Uzywalas? Jaki ma zapach?

Uzywalas:)
Pachnie tak samo jak i woda toaletowa (czyli zadna rewelacja), ale
oczywiscie o wiele slabiej i ma troszke inna nutke.
Kosztowal mnie jakies 10 euro.

Kaska

1. Data: 2002-12-18 09:49:51

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo, to to - a ile to cudo kosztuje? Zmieszczę się w 100 zł? Można to
dostać w
> jakiś ogólnopolskich sieciach typu empik albo Douglas albo Sephora?

Chyba wszedzie go mozna dostac. To raczej srednia polka i nawet w Rossmanach
to chyba widzialam:)
Jak juz napisalam - kosztowal mnie 10 euro, w Polsce pewnie kolo 50 zl, albo
nawet troche wiecej

Kaska

1. Data: 2002-12-18 10:20:51

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

> [...]

> IMHO przesada:)
> Z tego co pamietam to w tej tubce jest jakies 75 ml.

Ja uzywalam latem, a wiadomo wtedy duzo wiecej sie odslania niz teraz ;) I
pamietam, ze na dlugo mi ten kremik nie wystarczyl. I pamietam, ze cos mi
w nim nie pasowalo... Zapach? Albo moze jego brak?

> Uzywalas:)
> Pachnie tak samo jak i woda toaletowa (czyli zadna rewelacja), ale
> oczywiscie o wiele slabiej i ma troszke inna nutke.
> Kosztowal mnie jakies 10 euro.

Dzieki za opinie :) Zatem na razie pewnie i tak zostane przy specyfikach YR :)

Pozdrawiam,
Evik

AA Aqua Zen w GDAŃSKU
rudosc na chwile