Bambus raz jeszcze

1. Data: 2002-06-12 09:32:18

Temat: Bambus raz jeszcze
Od: "Conditor Caeli" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wiem, rze było, ale cięrzko mi się w tym połapać. Poszukóję Bambusa
ogrodowego na mrozy odpornego... Mieszkam pod Warszawą i wdzięczny bełdę za
informacje i ew. oferty, najlepiej na priv'a, co by się użytkownicy nie
bóżyli, że serwer zaśmiecam...
Pozdrawiam
Futurysta (lub dyslektyk)
Conditor Caeli

2. Data: 2002-06-12 10:02:42

Temat: Re: Bambus raz jeszcze
Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> informacje i ew. oferty, najlepiej na priv'a, co by się użytkownicy nie

Zobacz tutaj:

http://wspanialeogrodymaryli.republika.pl/

Lech

3. Data: 2002-06-12 12:01:28

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> informacje i ew. oferty, najlepiej na priv'a, co by się użytkownicy nie

Wystarczy zainstalować słownik lub udać się z wizytą tutaj:
http://slowniki.pwn.pl/poradnia/
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

exterminacja slimakow
prosba o wyrazenie prywatnej opinii...
Tulipanowiec ma plamy na liściach
pelargonie i mrowki
brazowe czy czarne iglaki od obsikiwania