[Banal]Jak dlugo wazne jest swiadectwo maturalne...

1. Data: 2006-05-05 13:01:17

Temat: [Banal]Jak dlugo wazne jest swiadectwo maturalne...
Od: rogus <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak dlugo wazne jest swiadectwo maturalne przy dostawaniu sie na
uczelnie wyzsze [ w trybie dziennym ]. Chodzi o to, czy nie studiujac
dajmy na to dwa lata po ukonczeniu liceum beda honorowac moje swiadectwo
jak aktualnych na ten czas absolwentow? Dziala ciagle ta zasada, ze na
studia dzienne mozna sie dostac do 26 roku zycia?

Zastanawia mnie ten fakt, bo wiem, ze przy okazji starego egazaminu
dojrzalosci tak bylo, nie wiem jak jest z nowym...

2. Data: 2006-05-05 13:16:37

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rogus" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Jak dlugo wazne jest swiadectwo maturalne przy dostawaniu sie na

Dożywotnio. Maturę zdaje się raz w życiu, więc i świadectwo tego wydarzenia
wydaje się raz na zawsze. Inna kwestia to warunki rekrutacji na studia: mogą
istnieć np. ograniczenia wiekowe dla kandydatów na studia dzienne.

3. Data: 2006-05-06 13:59:59

Od: "Danuta Kowalczyk" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aktualnych na ten czas absolwentow? Dziala ciagle ta zasada, ze na studia
> dzienne mozna sie dostac do 26 roku zycia?

w tym roku podobno coś się w prawie zmieniło i studia dzienne mozna
podejmować także po 26 roku życia, ale pewna tego tak do końca nie jestem
pozdrawiam :)

teraz tylko lepiej
dwa lata filologii polskiej w rok
czy H. Muszyński był komunistą?
czysta ekonomia,najwyzsze stawki,troche sportu
psychologia dziecięca