Bardzo dziwne pytanie :)

1. Data: 2004-08-31 17:46:12

Temat: Bardzo dziwne pytanie :)
Od: "drZoidberg" <z...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Mam nadzieje, ze na tej grupie sa ludzie, ktorzy odpowiadaja
nie tylko stalym bywalcom, ale tez przypadkowo pytajacym.

Sprawa jest nastepujaca.
Robie pozadki w zbieranych przez lata rzeczach i co sie da
- sprzedaje. No i znalazlem okolo 10 jednorazowych testow
narkotykowych. Po kilka sztuk roznych typow: amfetamina,
opiaty, kokaina. Wszystkie sa firmy Syva.
No i tak:
1. Nigdzie nie jest napisana data waznosci ani data produkcji.
Czy to normalne? Skad mam wiedziec, czy nie sa
przeterminowane? Kupione byly okolo 3 lat temu.
2. Czy takie testy moge sprzedawac? Jesli cos nie jest
lekiem i nie moze zrobic krzywdy, to moge legalnie tym
handlowac?
3. Jaka mniej-wiecej jest cena jedej sztuki takiego testu?
Szukalem w necie, ale nie moge znalezc.

Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Adrian

2. Data: 2004-08-31 17:57:43

Temat: Re: Bardzo dziwne pytanie :)
Od: "Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy test ma około 3 lata ważności od daty wyprodukowania, takie są mniej
więcej okresy trwałości przeciwciał ... tak więc nie sądzę jakoby testy
nadawały się do czegokolwiek.

Cena 4 różnych testów - Hera, Amfa, Marycha i LSD to ok 53 zł.
Przynajmniej u mnie w aptece.

Pozdr.

3. Data: 2004-08-31 20:19:32

Od: "drZoidberg" <z...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> wrote in message

> Każdy test ma około 3 lata ważności od daty wyprodukowania, takie są mniej
> więcej okresy trwałości przeciwciał ... tak więc nie sądzę jakoby testy
> nadawały się do czegokolwiek.

Czyli mozna przyjac, ze raczej na pewno sie nie nadaja?
Czy mam isc do dilera, kupic cos i sprawdzic testy na sobie....

> Cena 4 różnych testów - Hera, Amfa, Marycha i LSD to ok 53 zł.
> Przynajmniej u mnie w aptece.

Znaczy 50 za 4, czy za kazdy z osobna? I dzieki wielkie za info,
ale skoro sa przeterminowane to i tak chyba biznesu nie zrobie :(

dr Zoidberg

Leki na łuszczyc
Jak zrobic tabletki?
PILNE: Gdzie napisać skarge?