Bardzo sympatyczne news-grupa

1. Data: 2003-01-13 20:04:34

Temat: Bardzo sympatyczne news-grupa
Od: "Fernando" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzałem tu po raz pierwszy wczoraj po południu w bardzo konkretnej
sprawie, a przy okazji poczytałem sobie trochę tę grupę wraz z wieloma
linkami.
Teraz piszę tylko po to, żeby wam powiedzieć że wszyscy jesteście tu
sympatyczni, rzeczowi i dużo wiecie na poruszane tematy.
Ale to chyba sam tytuł grupy tak pozytywnie ludzi nastraja ;-)
Pozdrawiam wszystkich!

2. Data: 2003-01-13 20:09:28

Temat: Re: Bardzo sympatyczne news-grupa
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fernando" <j...@p...onet.pl>
> sympatyczni, rzeczowi i dużo wiecie na poruszane tematy.

To ja, to ja, to o mnie mowil na pewno!
nie podpisuje sie przez wrodzona skromnosc.

3. Data: 2003-01-13 20:49:06

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sympatyczni, rzeczowi i dużo wiecie na poruszane tematy.
> Ale to chyba sam tytuł grupy tak pozytywnie ludzi nastraja ;-)

To pewnie przez moje piękne filmy
Samochwała Dziadek

4. Data: 2003-01-13 21:11:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> To pewnie przez moje piękne filmy
> Samochwała Dziadek

I ewentualnie nasze ogródki? :-)

Z pewną nieśmiałością wobec Seniora, Basia.

5. Data: 2003-01-14 08:47:54

Od: "Too Old" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fernando" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sympatyczni, rzeczowi i dużo wiecie na poruszane tematy.
> Ale to chyba sam tytuł grupy tak pozytywnie ludzi nastraja ;-)

No dobra ,a teraz napisz o co CI chodzi ;-))))

--
kochany J.Krzysztof Chiliński - Tymofarm (www.tymofarm.pl)
dom: j...@p...pl (www.republika.pl/jkch1)

6. Data: 2003-01-14 18:44:22

Od: "Beata Werońska" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeszcze niedawno ktoś nas zbeształ, że nic ciekawego na grupie się nie
dzieje, że nie ma tu profesjonalistów i ogólnie nuda. Na szczęście jak to i
w życiu bywa co jednemu pasuje, dla drugiego jest nijakie albo wręcz złe.
Degistibus non....(nie uczyłam się łaciny, ale wiecie o jakie przysłowie mi
chodzi)

Pozdrówka z Warszawy
Beata

P.S. Strasznie tu dziś mokro, nie da się przejść suchą nogą , u Was też?

7. Data: 2003-01-14 19:16:27

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b01lu8$2df$1@news.supermedia.pl Beata
Werońska<b...@s...pl> napisał(a):

> Pozdrówka z Warszawy
> Beata
>
> P.S. Strasznie tu dziś mokro, nie da się przejść suchą nogą , u Was też?

Też
Pozdrawiam wietrznie i roztopowo Ja...cki

8. Data: 2003-01-14 20:08:19

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez, wlasnie sie roztapia koncowka sniegu a potem to juz tylko wiosna
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

9. Data: 2003-01-15 06:50:57

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez, wlasnie sie roztapia koncowka sniegu a potem to juz tylko wiosna
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

A ferie w śniegu to gdzie?
Gabi jeszcze nie nasycona sportami zimowymi.

program do projektowania
rosliny ozdobne do kuli po rybce
Stare odmiany jabłoni.
kompozycja roślin w kuli