Bartoszewski: w czasie okupacji mniej bałem się Niemców niż Polaków

1. Data: 2011-03-03 00:12:17

Temat: Bartoszewski: w czasie okupacji mniej bałem się Niemców niż Polaków
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<... Jedni są ogromnie zdziwieni i oburzeni. Inni tłumaczą i słowo
po słowie analizują wypowiedź Władysława Bartoszewskiego (89 l.).
Wszystko po wywiadzie, którego [...] udzielił niemieckiej gazecie
"Die Welt". Uczestnik powstania warszawskiego stwierdził w tej
rozmowie, że podczas okupacji bardziej bał się polskiego
donosicielstwa niż niemieckich żołnierzy...>>

http://wiadomosci.wp.pl/wid,13178173,wiadomosc_prasa
.html
http://wiadomosci.wp.pl/wid,13181378,komentarz.html

--
CB

2. Data: 2011-03-03 00:31:04

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-marzec-11 w ramce <news:ikmmh4$25si$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> [...]
> rozmowie, że podczas okupacji bardziej bał się polskiego
> donosicielstwa niż niemieckich żołnierzy...>>

Dlaczego nie spierdolisz z tego chorego kraju?

3. Data: 2011-03-03 01:18:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW
<<... Zostaniesz poddany/a małemu testowi.

Składa się on z jednego tylko pytania, ale pytanie to jest bardzo, bardzo ważne.
Nie odpowiadaj pochopnie i bez rozwagi! Zastanów się. Odpowiedz szczerze
i dowiedz się czegoś o swojej moralności. Wyobraź sobie opisaną poniżej
sytuację i podejmij decyzję. Odpowiedź powinna być spontaniczna, ale szczera!

Otóż ...

Znajdujesz się w samym centrum katastrofalnej powodzi wywołanej orkanem...
Niesamowite masy wody.... Jesteś fotoreporterem Gazety Wyborczej w samym
środku tej przerażającej katastrofy. Próbujesz zrobić jak najbardziej oddające
grozę zdjęcia... Sytuacja jest niemal beznadziejna. Wokół ciebie znikają domy,
ludzie walczą z żywiołem... Potęga natury w całym jej okrucieństwie... porywa
wszystko na jej drodze. Nagle widzisz mężczyznę prowadzącego terenówkę,
który walczy rozpaczliwie. Wygląda jakoś znajomo... Rozpoznajesz go: to Prezes
Jarosław Kaczyński! Ale widzisz, że szalejąca powódź zaraz go porwie
ostatecznie...

Masz dwie możliwości - uratować go, albo zrobić zdjęcie twojego życia! Ocalić
mu życie albo zrobić zdjęcie, za które na pewno zgarniesz Pulitzera! Zdjęcie,
które przedstawia śmierć jednego z najważniejszych ludzi w Polsce...

A teraz pytanie: wywołasz na matowym, czy na błyszczącym??? ...>>

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:egf4dylux7w6$.dlg@trenerowa.karma...

[...]

4. Data: 2011-03-03 08:55:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

> [...]

.html
> http://wiadomosci.wp.pl/wid,13181378,komentarz.html

Dlaczego nie spierdolisz z tego chorego kraju?

Co ciekawe, jak Bartoszewski niedawno ciskał gromami na "Złote żniwa"- to
"Wybiórcza" pisała coś, że staruszek, że już lata nie te- ale nie cytowali
go.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Głupich nie sieją
Tylko dla osób o naprawdę mocnych nerwach.
Jak się używa pieluchy...
Szokujące zachowanie duchownego w parku
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!