Basen a wzrok.

1. Data: 2006-06-05 19:57:21

Temat: Basen a wzrok.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Tak sie zastanawiam - na basenie mam zwyczaj otwierac oczy pod woda. Czy
chlorowana woda moze negatywnie wplywac na wzrok?

"W demokracji wolno głupcom głosować,
w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

2. Data: 2006-06-05 20:13:57

Temat: Re: Basen a wzrok.
Od: Bibko <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]"> szukaj wiadomości tego autora

Budzik napisał(a):
> Witajcie
> Tak sie zastanawiam - na basenie mam zwyczaj otwierac oczy pod woda. Czy
> chlorowana woda moze negatywnie wplywac na wzrok?

Jesli by tak bylo to bylbym juz slepy ;)

3. Data: 2006-06-05 20:14:07

Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko moze wplynac, ale nie ma sie co wyglupiac :). Nic ci nie
bedzie... Ludzie maja alergie na chlor, w basenie moga byc rozne
bakterie niezabite przez chlor, itp. Chociaz niektorzy radza plywac w
okularach zeby nie zlapac jakiegos mikroba.
Pzdr

4. Data: 2006-06-06 08:38:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail'a z...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> bakterie niezabite przez chlor, itp. Chociaz niektorzy radza plywac w
> okularach zeby nie zlapac jakiegos mikroba.

zastanawiam sie wlasnie nad okularami ale nigdy za nimi nie przepadałem. Z
drugiej strony zawsze bo basenie mam taka charakterystyczna mgiełke na
oczach i tak sie tylko zastanawiałem.
Dzieki za uspokojenie.

które mogš cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

5. Data: 2006-06-06 09:43:22

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za uspokojenie.

a ja nie rozumiem dlaczego wszystcy tu uspakajaj, ze wszystko jest ok,
chlor to chlor i jest to dosc paskudna substancja,
a oko to najbardziej wrazliwy i delikatny zewnetrzy organ w naszym
ciele,
oczywiscie, jakis tam sporadyczny kontakt oka z chlorem zaraz nie zrobi
krzywdy, ale ogolnie krzywde robi,
krzywde oku robi juz nawet inny plyn zwilzajacy niz lzy,

wiec jesli mozesz uzywac okularow to ich uzywaj,
szkoda narazac oczy

Tomek

6. Data: 2006-06-08 18:05:17

Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jun 2006 11:43:22 +0200, "tomm" <t...@p...gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>chlor to chlor i jest to dosc paskudna substancja,
>a oko to najbardziej wrazliwy i delikatny zewnetrzy organ w naszym

6 lat pływania, 6 lat piłki wodnej, przez długi czas po 2 treningi na
dzień, bywało, że i 3. Do tego pływanie w jeziorach, rzekach i potem -
gdy się da (studia, w wolnym czasie). Do tego od wielu lat po
kilka-kilkanaście godzin przy komputerze dziennie. I nawet nie mam
okularów. OK, wiem, nie chwalić dnia przed zachodem słońca, ale AFAIK
to żaden zmoich kolegów pływaków i waterpolistów nie oślepł.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

proszę o szybką pomoc :(
bol plecow...:-(
zakazenia weneryczne rzutujace na mozg ?
Ktoś zna? -> Wrocław, Centrum Diagnostyki Chorób Kobiecych
Pomocy:((