Basen i przekrwienie twarzy i oczu

1. Data: 2003-03-02 14:20:23

Temat: Basen i przekrwienie twarzy i oczu
Od: " Alex" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zaczalem chodzic na basen - temp. wody 28 st. C. - chcialem uprawiac
jakis sport, bo ciagle siedze przed komputerem.
Po 30 minutach ci&plusmn;g?ego p?ywania, podczas ubierania si? zauwa?am
czerwone plamy na twarzy i przekrwienie oczu (czerwone ?y?ki w
bia?kach). Zazwyczaj mam blada cere.
Jestem bardzo szczupla i wysoka osoba. 27 lat. Facet.
Czy mo?e mi kto&para; powiedziec o co chodzi? Nie wyglada to dobrze. Mija
po 30 minutach. Oczy zostaja takie do nastepnego dnia.
Moze przynajmniej poradzcie mi kogo sie poradzic. Dzieki z gory
Dzieki,
Alex

2. Data: 2003-03-02 14:28:54

Temat: Re: Basen i przekrwienie twarzy i oczu
Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze najpierw sprobuj zmienic basen ? ;)
Moze do tego za duzo chemii laduja ?
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

3. Data: 2003-03-02 15:02:28

Od: "^YelloY^" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o oczy polecam jakies okularki plywackie :)

^YelloY^
y...@w...pl
---::: SWIM, WIN OR DIE :::---

4. Data: 2003-03-02 15:04:16

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie napisalas, czy uzywasz okularkow do plywania? ja bez okularkow tez mam
przekrwione - w koncu woda jest chlorowana. ale okularki zalatwiaja
wszystko.

Refundowana antykoncepcja
Poszukuje kontaktu w calej Polsce z chorymi na...
Migdaly - usunac czy nie?
Odżywka Białkowa
co za shit!