malosone :)

1. Data: 2000-05-15 14:23:27

Temat: malosone :)
Od: "Marcus" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pojawily sie , jak co roku zreszta, ogoreczki malosolne:)))
!!!!!!!!
ich zapach dochodzacy z warzywniaka gdy przechodzilem obok wprost powalil
mnie i kazal je KUPIC !!!!
PYCHA !!! wrazenia smakowe niestamowite
pozdrowienia ,

zal mi tylko tych ktorzy teraz siedza za granicami kraju

niestety musicie zadowolic sie korniszonami w occie a to nie to samo,
niestety.
we francji pewno powiedzieli by ze te ogorki sa zepsute , oouui, c'est
special, il faut aime ....

1. Data: 2000-05-17 12:33:33

Temat: Re: malosone :)
Od: behemoth <b...@c...fr> szukaj wiadomości tego autora

Marcus wrote:

> [...]
> niestety.
> we francji pewno powiedzieli by ze te ogorki sa zepsute , oouui, c'est

Bezlistosna istoto,idz stad!!!
Ogorki kwaszone we Francji mozna kupic,ale malosolnych nigdy:((((((
Ada

1. Data: 2000-05-17 12:35:54

Od: "Marcus" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

behemoth wrote in message <3...@c...fr>...
, oouui, c'est

>Bezlistosna istoto,idz stad!!!
>Ogorki kwaszone we Francji mozna kupic,ale malosolnych nigdy:((((((
>Ada

powaznie ???
ja ich (kiszonych) nigdy nie spotkalem, jakos nie mialem szczescia. Tylko
malutkie korniszony :( tez dobre ale to nie to samo.
A propos, czy twoi znajomi Francuzi probowali tych kiszonych ? jakie opinie?

1. Data: 2000-05-17 13:00:35

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Marcus <m...@p...wp.pl> wrote:
> powaznie ???
> ja ich (kiszonych) nigdy nie spotkalem, jakos nie mialem szczescia. Tylko
> malutkie korniszony :( tez dobre ale to nie to samo.
Ano, nie to samo, bo kwaśne jak diabli. Ale ostatnio odkryłam w sklepie
ogórki o swojskiej nazwie 'Polski ogorki' :-) Całkiem dobre, nie powiem.

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-05-17 13:40:02

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

behemoth <b...@c...fr> wrote:
> Bezlistosna istoto,idz stad!!!
> Ogorki kwaszone we Francji mozna kupic,ale malosolnych nigdy:((((((

Kwaszone dorwałaś? Serio? Gdzie?

EwaP HF FH zaciekawiona (ja mam z domu, przywieźli...)
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-05-17 14:01:15

Od: behemoth <b...@c...fr> szukaj wiadomości tego autora

Marcus wrote:

> [...]
> malutkie korniszony :( tez dobre ale to nie to samo.
> A propos, czy twoi znajomi Francuzi probowali tych kiszonych ? jakie opinie?

Moj maz bardzo lubi,jeden znajomy owszem tez,ale on jest bardzo otwarty
na inne kultury.Tesciowa natomiast stwierdzila,ze to popsute...
Ada

1. Data: 2000-05-17 14:06:14

Od: behemoth <b...@c...fr> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec wrote:

> Kwaszone dorwałaś? Serio? Gdzie?

Sa przynajmniej dwa sklepy,jeden zwie sie Izrael i mozna w nim kupic
wszystko,co Polakowi do szczescia potrzebne:)
30,rue François-Miron
75004 Paris

drugi jest na polnocy Paryza,prowadzony przez ludzi z bylej
Jugoslawii,maja tam polska szynke,mak,rozne kielbasy i ogorki
kwaszone,tansze niz w "Izraelu",niestety nie pamietam dokladnego adresu
ale jesli chcesz to napisze wieczorem jak sie dowiem.
Ada

1. Data: 2000-05-17 14:06:20

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

behemoth <b...@c...fr> wrote:
> Sa przynajmniej dwa sklepy,jeden zwie sie Izrael i mozna w nim kupic
> wszystko,co Polakowi do szczescia potrzebne:)

A, w Paryżewie i w żydowskim, sklepie, no to zrozumiałe. Na prowincji nie
ma, chlip...

EwaP HF FH

1. Data: 2000-05-17 16:56:07

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Marcus wrote:

> [...]
> PYCHA !!! wrazenia smakowe niestamowite
> pozdrowienia ,
>
> zal mi tylko tych ktorzy teraz siedza za granicami kraju

acha, acha, znowu.....z tymi granicami!!!

Sama se zrobie malosolne.
Magdalena

1. Data: 2000-05-17 17:03:06

Od: Gruby <j...@p...net.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Magda czy ty masz cos wspolnego z Bassett Furniyure?
Art.

* Sent from RemarQ http://www.remarq.com The Internet's Discussion Network *
The fastest and easiest way to search and participate in Usenet - Free!

prazona cebulka
Smazone szparagi
test
jezyny