Baterie bezuchwytowe

1. Data: 2002-10-10 10:14:02

Temat: Re: Baterie bezuchwytowe
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 10 Oct 2002 11:47:17 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <J...@r...art.pl> i powiedziała:

> Tego chyba nie przeskoczysz...

Ano nie, to ficzer mieszkania.

> A to już przesada. Dzięki za ostrzeżenie, będę wiedziała, na co zwrócić
> uwage :)

Zdecydowanie lepiej kupić kuchenkę z zapalarką w przycisku
(zwłaszcza że mam wrażenie, że zanim zadziała ta zapalarka w palniku,
wylatuje strasznie dużo gazu).

Zuzanka

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
An image burning in her mind and between her thighs

1. Data: 2002-10-10 10:30:13

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paco wrote:

> A dodatkowo wziełaś pod uwagę iż przeważnie impuls dany fotokomorce uwalnia
> określoną ilość wody i jak chcesz więcej to musisz ponownie włożyć rękę (lub
> mniej to marnotrastwo wody).

Dziękuje za odpowiedzi. Odpowiadam hurtowo.

Właśnie to uwalnianie określonej ilości wody bardzo mi odpowiada. Moją
zmorą jest mąż myjący zęby przy odkręconej wodzie :-)

> [ ... ] A poza tym nawet jeśli będziesz miała rozwiązany system
> ustawienia temperatury to i tak musisz go dotnkąć :-) nie ma jeszcze
> czujników głosowych w rozsądnej cenie :-)

Nie przeprowadzam w domu operacji chirurgicznych więc mogę dotykać
kranu. O wyborze tego typu baterii decydowała możliwość oszczędności wody.

> Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ao0jqo$1dba$1@news2.ipartners.pl...
>
> [ ... ]

O tym nie pomyślałam. I to jest dobry argument, żeby jeszcze raz
przemyśleć sprawę :-)

Mam w rodzinie dobrego elektryka, który będzie wprowadzał w życie moje
pomysły.

No tak, ceny są z tych wyższych. Z drugiej strony zwykłe baterie też
wybrałam raczej z wyższej półki.

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-10-10 11:32:11

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Użytkownik "Magda Marszalek-Mikolajczak"
> <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> rękę w

> raz

> To jeszcze Ci dołożę jeden, też z pracowej autopsji: a jak nie
> będzie prądu? :)
>
> [ ... ]

Są baterie na baterie :-)
Poza tym inne krany będą standardowe, tylko ten jeden ma być taki sprytny.

Pozdrawiam
Magda M

OSZCZEDNOSCI DO 75 % !!!!!!
OSZCZEDNOSCI DO 75 % !!!!!!