Batoby energetyczne

1. Data: 2000-06-01 08:08:50

Temat: Batoby energetyczne
Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesio

Czy ktos orientuje sie gdzie mozna nabyc takowe batony. W stanach byly i
nzywaly sie PowerBar, EnergyBar or something;-)))
Jade sobie polazic po gorach i wiem, ze tego typu "posilki" zabieraja ludzie
udajacy sie w nieznane.....
Zaznaczam, ze to taka moja fanaberia, ale mimo wszystko chcialbym cos
takiego wyprobowac.
Najlepiej by byly to sklepy w okolicach Wroclawia ;-)))
Lew

1. Data: 2000-06-01 08:17:42

Temat: Re: Batoby energetyczne
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lew <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8h55pc$ju$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> takiego wyprobowac.
> Najlepiej by byly to sklepy w okolicach Wroclawia ;-)))

Proponuje zamiast tego czekolade, albo sloik miodu (ew. mozna miod zdobyc
juz w trasie, tropiac niedzwiedzia ;)

Jader

1. Data: 2000-06-01 10:14:52

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz nam zasugerować, że da się to upiec/ugotować w domu ?????
To jest pl.rec.kuchnia a xxx.supermarket !

--
Lilly was here

1. Data: 2000-06-01 11:09:32

Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilly was here" <:)@com.pl> napisał w wiadomości
> Chcesz nam zasugerować, że da się to upiec/ugotować w domu ?????
> To jest pl.rec.kuchnia a xxx.supermarket !

Nie, nie chce, ale kiedys bylo o kulkach energetycznych, bylo o tym gdzie
kupic cos tam...
Wiec jesli sa tacy co dosc duzo czasu spedzaja na zakupach, to moze akurat
"rzuci im sie w oczy" i beda mogli mnie poratowac. Poza tym jest O.K.
Lew

1. Data: 2000-06-01 18:17:12

Od: "Michal Brys" <m...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Lew napisał(a) w wiadomości: <8h55pc$ju$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Czy ktos orientuje sie gdzie mozna nabyc takowe batony. W stanach byly i
>nzywaly sie PowerBar, EnergyBar or something;-)))

Czesc,

Sprobuj popytac w sklepach z odzywkami dla kulturystow, tam zazwyczaj mozna
znalezc takie batony

pozdrv
Michal

1. Data: 2000-06-02 07:04:21

Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Brys" <m...@u...com> napisał w wiadomości
> Sprobuj popytac w sklepach z odzywkami dla kulturystow, tam zazwyczaj
mozna
> znalezc takie batony

THX
Lew

1. Data: 2000-06-02 09:42:07

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie w aptece glukozę albo glukardiamid.

Kawa cappuccino !
Re: rocznica - co podać ?
Przepis na dobra Pizze??!!!
gofry