Bawelna

1. Data: 2000-03-08 07:34:00

Temat: Bawelna
Od: Artur <a...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem niedawno nasiona bawelny. Na opakowaniu jest napisane,
ze jest to jednoroczna roslina pokojowa.
Jak sadzicie, czy uda mi sie wyhodowac bawelne w doniczce ?

1. Data: 2000-03-08 08:38:57

Temat: Re: Bawelna
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Mar 2000, Artur wrote:

> Kupilem niedawno nasiona bawelny. Na opakowaniu jest napisane,
> ze jest to jednoroczna roslina pokojowa.
> Jak sadzicie, czy uda mi sie wyhodowac bawelne w doniczce ?

Przypomnial mi sie "Paragraf 22" - bawelna w czekoladzie.

D.P.

1. Data: 2000-03-08 20:48:33

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siej od razu do większego pojemnika, rośnie szybko.
Potrzebuje dużo słońca, inaczej strasznie się wyyyyciąga.
--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-09 11:20:03

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur wrote:

> Kupilem niedawno nasiona bawelny.

Nie chwal sie, ze kupiles, tylko napisz gdzie.

Pyzdrywim,
rybyl.

1. Data: 2000-03-12 09:09:39

Temat: Odp: Bawelna
Od: "Ania Z" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur <a...@f...polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...polbox.pl...
> Kupilem niedawno nasiona bawelny. Na opakowaniu jest napisane,
> ze jest to jednoroczna roslina pokojowa.

Witam.
Ja kupiłam nasiona bawełny cztery lata temu, było to kilka nasion.
Wysiałam je do doniczki, bardzo szybko wykiełkowały. Pozostawiłam w
doniczce jedną roślinkę, która jeszcze w tym samym roku zakwitła i wydała
nasiona, które także wyrosły.U mnie jest to roślina wieloletnia, przechodzi
spoczynek w zimie jednakże nie traci liści.Na wiosnę przcinam pędy , które
szybko odrastają i kwitną. Moją bawełnę traktuję po spartańsku a mimo to
rośnie wspaniale.
Pozdarwiam.

1. Data: 2000-03-13 07:43:13

Od: Artur <a...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasiona te kupilem w sklepie ogrodniczym na rogu Al. Krakowskiej
i Krakowiakow (w Warszawie).

Ogrodowy Dzien Kobiet
kapryśna juka
prognoza pogody na marzec