Baza po makijaż

11. Data: 2006-11-18 12:45:19

Temat: Re: Baza po makijaż
Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem lepsza niz baza DAX jest baza lumene.
KK

12. Data: 2006-11-18 15:29:39

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 23:07:17 +0100, Gosia Plitmik sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Ja mam, ale mam wrazenie ze płaciłam cos koło 24 zł.

To jakaś niesamowita promocja musiała być. Ja nie widziałam taniej tej
serii jak po 46 zł. Chyba że mówimy o dwóch różnych produktach.

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

13. Data: 2006-11-18 21:19:54

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> To jakaś niesamowita promocja musiała być. Ja nie widziałam taniej tej
> serii jak po 46 zł. Chyba że mówimy o dwóch różnych produktach.

Spisuje z opakowania, Cashmere secret, baza wygładzajaca3D. Była
promocja w aptece

--

Gosia

14. Data: 2006-11-19 01:19:00

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Nov 2006 22:19:54 +0100, Gosia Plitmik sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Spisuje z opakowania, Cashmere secret, baza wygładzajaca3D. Była
> promocja w aptece

Mówimy o tym samym. Promocja w aptece wiele wyjaśnia :) Ja i bazę, i
podkłady z serii Cashmere widziałam w cenach między 45 a 47 zł w
zależności od stoiska.

Krusz.

15. Data: 2006-11-21 08:43:28

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <

> Ja mam, ale mam wrazenie ze płaciłam cos koło 24 zł. IMO, baza Sephory
> jest lepsza.

W sensie - matująca? :)
Bo ja bym chyba matującą... Żeby się długo makijaż na pysku trzymał.

Czarnulka

16. Data: 2006-11-21 17:22:54

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka napisał(a):

> W sensie - matująca? :)
> Bo ja bym chyba matującą... Żeby się długo makijaż na pysku trzymał.

Ostatnio uzywałam czesciej tej daxowej i chyba jednak ta z Sephory
dłuzej matuje

--

Gosia

17. Data: 2006-11-22 06:21:29

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik"

> Ostatnio uzywałam czesciej tej daxowej i chyba jednak ta z Sephory dłuzej
> matuje

Nie ma skutków ubocznych, w stylu wyprysków, zatkanych oporów, długotrwałego
przesuszenia?

Czarnulka

18. Data: 2006-11-22 12:11:04

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka napisał(a):

> Nie ma skutków ubocznych, w stylu wyprysków, zatkanych oporów, długotrwałego
> przesuszenia?

Hmm, ja Ci nie powiem, bo uzywam jej sporadycznie. O tej porze twarz i
tak mam zawsze przesuszona i musze z tym walczyc. Wypryski raz
zauwazylam, ale sie nie powtórzyły.

--

Gosia

19. Data: 2006-11-22 12:40:15

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Hmm, ja Ci nie powiem, bo uzywam jej sporadycznie. O tej porze twarz i
> tak mam zawsze przesuszona i musze z tym walczyc. Wypryski raz
> zauwazylam, ale sie nie powtórzyły.

Nie jestem pewna, ale chyba od kiedy używam bazy pod podkład jakoś
więcej kremu dziennego używam. Wyprysków nie stwierdzono po żadnej
(sephora, dior, art deco).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

20. Data: 2006-11-24 07:24:01

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik"

> Hmm, ja Ci nie powiem, bo uzywam jej sporadycznie. O tej porze twarz i tak
> mam zawsze przesuszona i musze z tym walczyc. Wypryski raz zauwazylam,
> ale sie nie powtórzyły.

No ok, powoli się przekonuję :)
Choć teraz mam jakąś podejrzanie niezłą skórę i nawet makijaż się trzyma...
Może to zmiana pigułek.

Czarnulka

Czy ktoś wypróbował??
Serum