Beata Krupska

71. Data: 2007-07-20 08:50:29

Temat: Re: smoki
Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f7pso8$pue$...@n...onet.pl,
Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> napisał(a):
> 20.07.2007, Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]> napisał(a)

> Flejm jest dobry na wszystko ?
> :)

Może ktoś Hance koniaczek obiecał i teraz siedzi o suchym pysku ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Ludzie, którzy kochają w życiu tylko raz,
to w rzeczywistości istoty puste.

72. Data: 2007-07-20 08:56:11

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jul 2007 20:29:27 +0200, Adam Moczulski napisał(a):

> jesteście średnio trzykrotnie starsze

trafiony zatopiony.

> niż target, który smoki mają wciągać

I tu masz rację. Przywołałam "target" przed monitor, przeczytał fragment o
Zabie i powiedział "Fajne, ja chcę"
--
Elżbieta

73. Data: 2007-07-20 09:20:18

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

@ z Ciebie (że złośliwa, nie napiszę)

--
Elżbieta

74. Data: 2007-07-20 09:34:13

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

20.07.2007, Xena <x...@o...pl> napisał(a)

> Może ktoś Hance koniaczek obiecał i teraz siedzi o suchym pysku ;-)

Niektórym to nawet koniaczek nie pomoże. Pióro nielotne.
:>

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

75. Data: 2007-07-20 10:03:00

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2007 09:34:13 +0000 (UTC), Piotr Majkowski napisał(a):

> Niektórym to nawet koniaczek nie pomoże. Pióro nielotne.

Samouwielbienie aż Ci się uszami wylewa, bleeeeeee
--
Elżbieta

76. Data: 2007-07-20 10:40:24

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa"

> Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał
> zmienią.
> |
> dooobre !
> Obśmiałam się jak norka :)

Chcecie oboje w dziób?

EwaSzy, wiek posttargetowy

77. Data: 2007-07-20 11:17:32

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

20.07.2007, Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a)

> Samouwielbienie aż Ci się uszami wylewa, bleeeeeee

Nie zauważyłem.
Natomiast Tobie chyba się cofneło...?

IMO tak to jest gdy koniecznie trzeba coś napisać i jedyne co przychodzi
do główki to niestrawna wycieczka osobista.
:)

78. Data: 2007-07-20 12:06:30

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):

> H.(to za to nie odpisujesz na maila? :>)

Komu wysłałaś?
Mnie nie doszło :(

--
s i w a

79. Data: 2007-07-20 12:07:23

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> napisał(a):

> Pióro nielotne.

No, no. Może jestem stara panna, ale z piórem i polotem. A co.

--
s i w a

80. Data: 2007-07-20 12:08:05

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <x...@o...pl> napisał(a):

> Ale Hankę lubią ;-D

Ale mnie się boją :P

--
s i w a

ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!