Bedanie genomowe w warszawie.

1. Data: 2004-02-21 12:53:53

Temat: Bedanie genomowe w warszawie.
Od: Misia <k...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze to dziekuje Pani Magdalenie S. za probe pomocy (post z
2004-02-20 07:45:04) na pytanie mojego chlopaka.

Jednakze pod podanymi na stronie www numerami telefonow dowieidzalam sie,
iz robione sa jedynie "markery".
A mi chodzi o badania genomowe.
Slyszala, ze w warszawie jest mozliwosc pobrania krwi i przeslania probek
do badania do Szczecina, czy w jakies inne miejsce wyposazeone w
odpowiednia aparature.

Moze jednak ktos moglby mi wskazac miejsce lub podac jakies namiary na
takowe, poniewaz nie mozemy sobie dac rady z odszukaniem na wlasna reke..

------
Misia

2. Data: 2004-02-22 12:28:17

Temat: Re: Bedanie genomowe w warszawie.
Od: "Jarek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misia" <k...@w...edu.pl> wrote in message

> [...]
>
> Moze jednak ktos moglby mi wskazac miejsce lub podac jakies namiary na
> takowe, poniewaz nie mozemy sobie dac rady z odszukaniem na wlasna reke..

Genomowe?
Spróbuj poszukac na www.celera.com. Oni cos takiego robili, tylko koszty sa
duze - ok. 300 mln. $.

MSPANC,

Ania

wysypka-niemowlę
I tak kaleka i tak kaleka
jak się dopalić
stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !!
gdzie we Wroclawiu USG w 3D?