Będziemy gwałcić nadal. Epopeja Michalika cd

1. Data: 2013-10-21 00:25:25

Temat: Będziemy gwałcić nadal. Epopeja Michalika cd
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://1.bp.blogspot.com/-bNoq-LeW868/UmPo9dUixBI/AA
AAAAAAAL0/W7Lw3sX-m_Q/s320/michalik+i+pedofilia.jpg

Edukacja seksualna to broń w walce z pedofilią. Małe dziecko musi mieć świadomość, że
nie wszystkie zachowania dorosłych są dobre, musi wiedzieć, co to jest zły dotyk i
jak ma reagować, kiedy ktoś robi z nim coś niewłaściwego. Edukacja seksualna jest
groźna dla Kościoła, bowiem uświadamia dzieciom, że mają prawo powiedzieć, że nie
chcą być dotykane, że mają prawo do własnego ciała i nikomu nie wolno naruszać
cielesności, nie wolno bić, dotykać narządów rodnych, całować jeżeli dziecko nie ma
ochoty. W bardzo tradycyjnej wersji rodziny - w domu rządził ojciec, a matka miała
niewiele dopowiedzenia, dziecko nie miało żadnych praw. Autorytetem był ksiądz, na
którego nie można było nic powiedzieć. W tradycyjnej rodzinie panuje przekonanie, że
seksualność zaczyna się w noc poślubną, a dziecko jest pozbawione seksualności.
Skutkiem takiego przekonania jest nie tylko pedofilia, ale także problemy seksualne
nastolatków i nadużycia typu: umieszczanie rozbieranych zdjęć w sieci, gwałty w tej
grupie wiekowej. W tradycyjnej rodzinie dziecko jest chowane, karane cieleśnie, nie
ma zasady tłumaczenia świata, odpowiadania na pytania, wysłuchania, panuje pogląd, że
są ustalone reguły, których obojętnie, czy rozumiesz czy nie, musisz przestrzegać.
Księża i inni przedstawiciele innych zawodów uwikłani w pedofilię doskonale wiedzą,
że dzięki edukacji seksualnej, dzieci mają świadomość tego, czym jest zły dotyk i
mówią o swoich przeżyciach. Nie milczą w pokorze przed autorytetem "wujka" lub
księdza, ale opowiadają o niecnych czynach.

"Każde dziecko wie, jak jest zbudowana koleżanka czy kolega, i nie musi tego przy
świadkach dochodzić - zaznaczył abp Michalik. Podkreślił, że do wychowania dziecka
mają prawo ojciec i matka, a szkoła czy państwo ma ich jedynie wspierać". Ten cytat
nie pozostawia żadnych wątpliwości - biskupi chcą pozbawić dzieci wiedzy o świecie,
ciele, po to, aby były łatwiejszym łupem. Wykorzystują w tym celu rodziców, których
oszukują, że edukacja seksualna demoralizuje dzieci.

http://izakrzyczkowska.blogspot.com/2013/10/miaam-ni
e-wysmiewac.html?m=1

2. Data: 2013-10-21 00:35:32

Temat: Re: Będziemy gwałcić nadal. Epopeja Michalika cd
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Oct 2013 15:25:25 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> (...)

Weź ty się już ucisz z tym swoim klekotem, bo doskonale pamiętam, jak
pisałeś tutaj obleśnie o "koszyczku" czy "kwiatuszku" twojej nieletniej
kuzynki...
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

3. Data: 2013-10-21 01:44:22

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No co to ma wspólnego ?
Ty chyba nie rozumiesz, że ludzi kształci pornografia bo nie ma edukacji i seks nie
jest relacją ale pornografią, trzepaniem dywanów, konkursem na odkurzanie cipek,
zaliczaniem penisów, obciąganiem w kiblu koledze aby zaimponować koleżanką.
Dziewczyna która ma sim-locka czyli jest dziewcą jest wyśmiewana. Seks wyparty
dziczeje, masz gwałty na nastolatkach nastolatków. W zachodnich sądach obrońcy gwałt
uzasadniają polską kulturą gwałtu. Piane z kolan zlizują bo nie wiedzą że to
molestowanie przez zboczeńca, a klerusiowi bardzo zależy aby nie wiedziały i o to
walczy,o dalsze bezkarne gwałty dlatego edukacja tak przeszkadza.

4. Data: 2013-10-21 01:59:43

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=3U7hRpY5ZCM&feature=
youtube_gdata_player

5. Data: 2013-10-21 03:10:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Oct 2013 16:44:22 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> No co to ma wspólnego ?

To, że masz ciągoty do dzieci.

> Ty chyba nie rozumiesz, że ludzi kształci pornografia bo nie ma edukacji

Zadna, choćby w twym przekonaniu najlepsza sztuczna "edukacja" nie pomoże,
tylko zaszkodzi bardziej w powszechnej już sytuacji, kiedy nie ma RODZINY
ani AUTORYTETU w rodzinie. Ty chcesz "edukacji" prowadzonej przez
feministki i homoseksiów, a to jest zaprzeczenie rodzinie, oni wszyscy są
przeciw rodzinie, propagują tzw "wolny seks" jako wielki postęp i wolność,
a to własnie z tego bierze się brak szacunku dla siebie samego - i oto jest
porno, puszczanie się, gra w "słoneczko" itp. Nic nie da "edukacja", kiedy
dziecko idzie do domu i tam nikt nie ma dla niego czasu, jest samo ze swymi
problemami, nikt go nie szanuje, nie porozmawia, nie przytuli z miłoscią,
nie doradzi, nie wysłucha. I idzie dziecko na podwórko - do kolegów, którzy
mu "wytłumaczą" wszystko, a i przy okazji wykorzystają ile się da :-/

> [...]
koleżanką. Dziewczyna która ma sim-locka czyli jest dziewcą jest wyśmiewana.

Tak - ponieważ jak wyżej.

> Seks wyparty

Mówisz o rozpuście i rozpasaniu, a nie o seksie. Pojęcia nie masz, czym
jest seks :->

> [...]
walczy,o dalsze bezkarne gwałty dlatego edukacja tak przeszkadza.

Ta sztuczna "edukacja" czyni tylko zło. Jedyna i prawdziwa jest w
RODZINIE,poprzez przekazywanie zdrowych wzorców - ale obecnie ich nie ma,
bo rodzina upada, wypierają ją krzyki homosiów o adopcje i "śluby".
Dzieciaki już nie wiedzą, co jest co - nie wiedzą, że propagowana tzw
"wolność seksualna" jest zaprzeczeniem ich własnej godności. Nie znają już
nawet POCZUCIA tej godności, nie mają SZACUNKU dla własnego ciała ani
własnej woli i indywidualności - ciało jest jedynie najprostszym (bo danym
żtp z przyrodzenia) środkiem do uzyskania tanich przyjemności, a wola i
indywidualność zginęły stłamszone obowiązującą "modą" oraz
"pseudowolnością" obyczajową - pseudo, bo zachowania sa stymulowane przez
rozpasaną grupę rówieśniczą - jak się nie przyłączysz, to jesteś niszczony
jak te dziewice, więc mówię "pseudowolność"!
...czyli dewaluacja wszelkich wartości, od najbardziej intymnych (jak np
granice dotyku, granice eksponowania własnego ciała, granice dostępności
włąsnego ciała dla innych) do najbardziej ogólnych/wzniosłych (szacunek dla
starszych, więź rodzinna, patriotyzm).
To wszystko już niemal zanikło.

A ty mi tu będziesz pieprzył o "edukacji". Jeszcze dopisz, ze mają ją
prowadzić pedały i lesbijki...

6. Data: 2013-10-21 09:21:55

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-21 01:44, Adrenalinka pisze:
> No co to ma wspólnego ?
>koledze aby zaimponować koleżanką.

komu czemu chcę zaimponować?
_koleżankom_ a nie koleżanką
http://pl.wiktionary.org/wiki/kole%C5%BCanka
--
"Rozczarowania, spotykają nas na różnych etapach życia. Żeby im
całkiem nie ulec, wystarczy zrozumieć, że świat, inni ludzie nie są

7. Data: 2013-10-21 14:42:15

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seks wyparty

Mówisz o rozpuście i rozpasaniu, a nie o seksie. Pojęcia nie masz, czym
jest seks :->

Seks wyparty to seks zdziczały, czyli jeśli coś jest tabu to dziczeje i świetnym
przykładem są twoi księża niedojrzali i zdziczali w tej kwesii, którzy swoją nauką
powodują co raz większe szkody społeczne.
W taki sposób choduje się pokolenie zboczeńców i wykojejeńców seksualnych. Dlatego
Szwecja wprowadziła przymusową edukacje seksualną dla emigrantów, bo w Szwecji gwałcą
ci co przybyli z krajów gdzie seks jest tabu.

.

8. Data: 2013-10-21 14:51:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Oct 2013 05:42:15 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> Dlatego Szwecja wprowadziła przymusową edukacje seksualną

http://social.salon24.pl/61628,po-co-edukacja-seksua
lna-przyklad-ze-szwecji

"(...)

Oczko w głowie postępowców - edukacja seksualna, ma w ich zamierzeniu
wyciągnąć nas z ciemnogrodu. W Szwecji uczy się tego już od przedszkola.
Pytanie tylko ,,po co?" Efekty bowiem tego są żadne.

Zapobieganie niechcianym ciążom

Jednym z argumentów na rzecz wprowadzenia tego ,,przedmiotu" jest
konieczność nauczenia młodzieży jak zapobiegać niechcianej ciąży. Wiadomo -
wyedukują się tacy młodzi i ,,nie wpadną". Tak wygląda w świecie
postępowców. A jak wygląda w rzeczywistości?

Jak wspomniałem edukacja seksualna w Szwecji ma długą tradycję sięgającą
lat 30-tych ubiegłego wieku. Toteż wydawać by się mogło, że młode Szwedki z
niechcianymi ciążami problemu nie mają, zwłaszcza, że środki
antykoncepcyjne dostępne są za darmo (kolejny konik lewicowców). Cóż. Efekt
mizerny, gdyż ilość ciąży wśród nastolatek między 15 a 19 rokiem życia nie
spada a rośnie. Widać to po wskaźniku ilości dokonanych w tej kategorii
wiekowej aborcji (na 1000 os.):

wiek 1997 2007

15 7,3 10,8

16 13,7 19,2

17 18 25

18 22,6 30

19 24,7 35,4

Żeby było jasne - nie oznacza, to, że ciąży jest tyle samo tylko mniej
kobiet chce rodzić dzieci. Nawet wręcz przeciwnie, ilość urodzonych dzieci
rośnie. Brak tu też presji rodziny, gdyż rodziny o dokonanych aborcjach
zwykle nic nie wiedzą (tajemnica lekarska od 13 roku życia)

Ktoś pomyśli, że może ta nauka o zapobieganiu ciąży przyniesie efekty w
latach późniejszych. Cóż - rosnące wskaźniki co do niechcianych ciąż
wskazują, że tak nie jest. Więc pierwszy argument o zapobieganiu ciąży mamy
za sobą.

Zapobieganie chorobom

Tu chyba niczego tłumaczyć nie trzeba. Wiadomo jak i czym można się
zarazić. Cóż, nie wiedzą tego niestety edukowani seksualnie od dziecka,
Szwedzi. Od kilku lat rośnie bowiem ilość zachorowań na choroby weneryczne.

Przykładem może być chlamydia . Według finansowanego przez państwo serwisu
klamydia.nu - w roku 2007 stwierdzono (oficjalnie) ponad 45 tysięcy
zarażeń, co stanowiło wzrost w porównaniu z rokiem 2006 o 45%. To mówi
chyba samo za siebie...

Nasuwa się pytanie ,,po co nam ta edukacja seksualna?". I nie chodzi mi o
rozważania natury religijno-moralne, ale pytam o sens tych zajęć, jeśli
taki jest ich efekt w kraju mającym w tej branży doświadczenie
kilkudziesięciu lat. Po co wydawać pieniądze na nieprzynoszące oczekiwanych
rezultatów przedsięwzięcie?

Zabawną ciekawostką jest fakt, że swego czasu w jednej ze szwedzkich gazet
przytaczano wyniki ankiet przeprowadzonych wśród nastolatek. Okazało się,
że ok 60% z nich nie wiedziała, że można odmówić obcowania płciowego jeśli
ktoś się do nich przystawia. Cóż jak na kraj tak prężnie edukujący i
uświadamiający seksualnie to raczej wynik dobijający. (Nie mogę tego
znaleźć w internecie, więc dlatego wpisuję to tylko do ,,PS")

Linki

https://www.klamydia.se/index.php?page=about_chlamyd
ia&qnum=3

Raport Socialstyrelsen odnośnie aborcji

http://www.socialstyrelsen.se/NR/rdonlyres/4F864E93-
7544-42FE-A111-0AE810F3B1EE/3117/20051252.pdf

http://www.socialstyrelsen.se/NR/rdonlyres/1ACAC77A-
D968-4AFC-B65C-8AAFD379BC28/10418/2008424_rev2.pdf
"

Tak więc pieprzenie tych swoich farmazonów zostaw dla glupszych od siebie.
Szczęście, ze wielu takich nie ma...

9. Data: 2013-10-21 14:53:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Oct 2013 14:51:47 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> "
>
> Tak więc pieprzenie tych swoich farmazonów zostaw dla glupszych od siebie.

...a o tym swoim "seksie niewypartym" masz tutaj stosowny fargment,
ponownie cytuję:

10. Data: 2013-10-21 14:59:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Oct 2013 14:53:44 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> się, że ok 60% z nich nie wiedziała, że można odmówić obcowania płciowego

...więc ten twój "niewyparty seks" doprowadzi tam wkrótce do tego, że się
będą nawet ludzie zupełnie sobie nieznani (ale za to "wyedukowani") parzyć
publicznie na przystanku czekając na autobus albo w kolejce do kasy w
sklepie, bo takie to naturalne i postępowe... Taki będzie efekt tej twojej
"edukacji". A mało już brakuje.
--
[...]

Bestialstwo
Epopei Michalika cd.
Ciekawe kiedy zaczną mordować w imię ideologii?
Światło TVP.
Rozwód