Bell-szybki utwardzacz do lakieru

1. Data: 2003-07-22 15:25:00

Temat: Bell-szybki utwardzacz do lakieru
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu bylo chwalone na grupie to,co w temacie. Mialo kosztowac
okolo 6 zl. Ja kupilam cos takiego, ze to jest 3 w 1, tez Bell, podklad,
utwardzacz, a co trzecie, to nie wiem, chyba po prostu lakier bezbarwny.
Kosztowalo 8,50. Czy to jest to samo, czy kupilam cos innego? Dodam, ze
sprawuje sie bardzo dobrze.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-24 17:57:44

Temat: Re: Bell-szybki utwardzacz do lakieru
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w

> Czy to jest to samo, czy kupilam cos innego? Dodam, ze sprawuje sie
> bardzo dobrze.

A jaki to ma kolor? Bezbarwny, różowy czy niebieski?

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-25 08:11:46

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...
> A jaki to ma kolor? Bezbarwny, różowy czy niebieski?

Rozowy w kwadratowej buteleczce. Pani w kiosku upierala sie, ze to ten
cudowny. Miala racje?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-25 11:44:23

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozowy w kwadratowej buteleczce. Pani w kiosku upierala sie, ze to
> ten cudowny. Miala racje?

Miała:))

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-25 14:06:56

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
2...

> Miała:))

Dzieki :)
Jest naprawde dobry :) Nawet na czubkach paznokci nie sciera sie lakier. A
mam jakis Sterling, wiec zadne mecyje. Milosnikom bordo polecam odcien 19.
Pieeeekny i gleboki :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "