Betakaroten ???

1. Data: 2002-08-19 12:07:07

Temat: Betakaroten ???
Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam wrazenie, ze pomimo ostrego smazenia na sloncu, moj poziom zbrazowienia
juz sie nie zmienia.
Pare lat temu - nie mialem z tym klopotow.
Slyszalem o roznych srodkach - dopalaczach ulatwiajacych efekt brazowienia
skory po opalaniu.
Czy mozecie mi cos sprawdzonego polecic? Ile za to zawolaja w aptece ???
Aha - nie interesuja mnie oczywista roznego typu samoopalacze zewnetrzne.

Pozdro
Negatyw

2. Data: 2002-08-19 12:24:18

Temat: Re: Betakaroten ???
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Aha - nie interesuja mnie oczywista roznego typu samoopalacze zewnetrzne.

kilka prep. betakarotenu albo samego albo z witamina E , nazywa sie po
prostu "betakaroten" od 20,- do 30 pln za opakowanie (30-60 tabl)

Adam

3. Data: 2002-08-19 12:36:51

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kilka prep. betakarotenu albo samego albo z witamina E , nazywa sie po
> prostu "betakaroten" od 20,- do 30 pln za opakowanie (30-60 tabl)

ok dzieki :)))

Pozdro
Negatyw

Wymaz z gardla/nosa - jak wyglada badanie?
tachycardia w ciazy - 36 tydzień
Czy miesiaczka definitywnie oznacza brak ciazy ???
Cilest a Zinnat, jakies interakcje ?? Help !
Porady lekarskie online