Betonowa kratownica na trawnik

1. Data: 2001-05-21 19:47:34

Temat: Betonowa kratownica na trawnik
Od: "Bijej" <b...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gdzieś w okolicach Warszawy- najlepiej połódniowych- coś takiego kupie,
dzięki takiej kratownicy samochody nie niszczą trawnika

2. Data: 2001-05-22 07:23:55

Temat: Re: Betonowa kratownica na trawnik
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie betonowa, tylko z takiego zielonego tworzywa (lekko wytrzymuje nacisk
kilku ton). Widzialem w Rolltrawie na Trakcie Lubelskim (po lewej stronie).

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
http://alebranie.agsmedia.pl/fotonikki
r...@p...pl
--------

3. Data: 2001-05-22 07:31:46

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "Bijej" <b...@p...arena.pl>
Subject: Betonowa kratownica na trawnik

> dzięki takiej kratownicy samochody nie niszczą
trawnika

Proszę rozważyć też kratownicę i deszcz. Jeżeli
będzie na terenie równym, to pół biedy, ale przy
skosie :(((((
Miałam taką, ładnie obrośniętą trawą, koszoną -
widok bardzo ładny. Lekki skos gruntu. W sezonie
wiosennym po roztopach śliskie, jesienią -
śliskie. W lecie po deszczach - śliskie. A bez
trawy jest to brzydkie.

Krysia

--
26 maja - Dzień Matki. Wygraj kwiaty dla swojej Mamy!
Do rozdania 75 bukietów z dostawą i życzeniami.

4. Data: 2001-05-24 10:55:31

Od: "Michał" <m...@o...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bijej" <b...@p...arena.pl> wrote in message
> [...]
> dzięki takiej kratownicy samochody nie niszczą trawnika
>
> Jadąc od Warszawy do Janek trzeba skręcić w prawo (500m przed Jankami)
przy drogowskazie Komorow 8 po1-1,5km po lewej stronie daleko w polu widać
zakład betoniarski przy skręcie tablica i drogowskaz rok temu 1szt. szarej
kosztowała 6 zł, a czerwonej7

Winobluszcz
Drzewa owocowe - szkodniki
Co to za drzewo?