Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

121. Data: 2000-09-02 10:45:42

Temat: Re: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: {leh.} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"moncia" <m...@h...com> pisze:

>... a ktoz Ty jestes, by ustalac kryteria normalnosci?

A twoim zdaniem mordowanie dzieci jest w porzadku ?
Masz moze jakies dziecko ?

>Jakos w Twoich postach widze raczej Twoje od norm
>odstawanie...

Moze i odstaje, ale czy na pewno od norm moralnych ?

Pozdrawiam, Leh.
--
bezplatna Gazeta Internetowa: { http://www.gazeta.sky.pl }
leh#z.pl // Lepiej ze zlej knajpy wyjsc niz do dobrego swiata isc

122. Data: 2000-09-02 10:45:48

Od: {leh.} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"/refugee/" <o...@p...com> pisze:

>(dla niewtajemniczonych - "marszczyc Freda"). W takim razie jak mogles
>pogodzic smierc tysiecy potencjalnych potomkow, ze swoja checia zaspokojenia
>wlasnej potrzeby?

Plemniki i tak zdychaja po jakims czasie.

Pozdrawiam, Leh.

123. Data: 2000-09-02 10:45:51

Od: {leh.} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

phenomen <t...@g...pl> pisze:

>nikomu nie zabronisz zabijac wlasnych tworow.... w ogole nie mozesz
>nikomu zabronic zabijania, to tak jakbys zabronil sie komus rodzic...
>my dajemy zycie i my mozemy je odbierac....

<uwaga ironia>
Zrob sobie kilkoro dzieci, a potem zabijaj po kolei. Milych wrazen.
</uwaga ironia>
I nie zrzucaj na mnie winy jak policja przyjdzie

Pozdrawiam, Leh.

124. Data: 2000-09-02 10:45:53

Od: {leh.} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Astec S.A." <b...@a...pl> pisze:

>Nie, nie boję się o nią bo wiem, że jej po prostu nie będzie.
>Ale zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy w dzisiejszych
>czasach nie dostrzegają, że rodzi się za mało, o wiele, wiele
>za mało dzieci i nie dostrzegają tegoż konsekwencji w przyszłości.

Przynajmniej przeludnienia nie bedzie.
W afryce rodzi sie duzo i zbyt happy to oni tam nie sa.

Pozdrawiam, Leh.

125. Data: 2000-09-02 10:45:55

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesi?czki
Od: {leh.} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> pisze:

>Nie podoba Ci sie - brzydki? Przeciez nie spowodowal Twojej zonie
>ciazy. To ginekolog winny, ze Twoja zona zaszla w ciaze?

Kto wie, kto wie...

:)

Pozdrawiam, Leh.

126. Data: 2000-09-02 11:19:49

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

{leh.} wrote in message

>A twoim zdaniem mordowanie dzieci jest w porzadku ?

Nie dzieci, tylko plodu, to roznica.

>Masz moze jakies dziecko ?

Nie, nie mam, uprzedzam rowniez inne pytanie: nigdy nie bylam w ciazy, a tym
bardziej nie usuwalam jej.

>Moze i odstaje, ale czy na pewno od norm moralnych ?

IMHO tak, bo jak wytlumaczysz w sensie moralnym chec wplywania na mozliwosc
wyboru innych ludzi?

Pozdr
Moncia

127. Data: 2000-09-02 11:25:14

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. wrote in message :

>Sadze, ze Arnold powinien naplodzic dzieci (gdzies tak w okolicach 25 - 30)
>i utrzymujac je, agitowac by inni robili to samo. Mialoby to wowczas rece i
>nogi. Teraz jest to po prostu puste szczekanie.

Ano jest.

Moncia

128. Data: 2000-09-02 11:35:14

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Astec S.A. napisa?(a) w wiadomoœci: <3...@a...pl>...

Zapi?yby si? wreszcie na œmierae i by?by z nimi spokój.

Kaja

129. Data: 2000-09-02 11:35:21

Temat: Odp: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoĹ?ywanie..
Od: "Astec S.A." <a...@u...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> bardziej nie usuwalam jej.

> IMHO tak, bo jak wytlumaczysz w sensie moralnym chec wplywania na

Ja cie
A jakie widzisz Monciu moralne usprawiedliwienie dla aborcji plodu ludzkiego
?
"Mozliwosc wyboru" - tez mnie to lekko smieszy :)

Art

Art

130. Data: 2000-09-02 12:08:42

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

moncia wrote:
> Nie dzieci, tylko plodu, to roznica.

A 17 tygodniowy wcześniak to dla Ciebie płód czy dziecko ?

> IMHO tak, bo jak wytlumaczysz w sensie moralnym chec wplywania na mozliwosc
> wyboru innych ludzi?

Możliwość wyboru to mieli PRZED. Teraz ta Twoja "możliwość wyboru" to
po prostu zabicie.

Zdrówka
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Mikrofale??
wysokie OB + utrata wagi -> jakies pomysly
Wojsko z A na D
propranolol + alkohol.
migrana -gdzie leczyć?