Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

1. Data: 2000-08-30 22:45:47

Temat: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: "Ptasiek" <p...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

... takie ogłoszenie znalazłem w lokalnej gazecie. Jesteśmy już zdecydowani,
więc nie potrzebujemy już pomocy w podjęciu decyzji. Wiemy o co chodzi. Nie
tam żadne wywoływanie miesiączki tylko "aborcja". Mamy dziecko, które ma 7 l
at. Idzie do I klasy. Nie jesteśmy zamożni (budżetówka - szkolnictwo). Przez
7 lat żona brała tabletki antykoncepcyjne, czuła się dobrze. Przestała. Tak
zadecydowaliśmy. Lekarz (ginekolog żony) powiedział, że dobrze byłoby na jak
iś czas przestac brać. No i oczywiście od razu żona zaszła w ciążę. Nie miał
a jednego okresu więc posszła do "swojego" lekarza a ten zrobił USG i stwier
dził brak ciąży. Potem bolał ją brzuch więc poszła drugi raz (po 2 tygodniac
h) i ten sam lekarz stwierdził ciążę 7 tygodniową. Ten ginekolog mi się nie
podoba.

Ginekolodzy !!!
Czy to możliwe???

Z wielu naprawdę ważnych przyczyn nie możemy mieć tego dziecka. Decyzja podj
ęta. Tylko pytanie czego mamy się wystrzegać podczas takiego zabiegu? Czego
żądać? Przez telefon mówią, że podadzą lekartswa dopochwowe i doustne. Co to
będzie? Mówią, że po 20 godz. będzie po wszystkim. Czy mówią prawdę?

Acha chcą za to 900 - 1000 zł. Czy to dużo czy mało.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady.

Jacek

Jeszcze raz.
Czy ginekolog się pomylił?
Czego żądać podczas "wywoływania miesiączki"?

2. Data: 2000-08-30 22:59:14

Temat: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. ]
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptasiek wrote:
[..]
> Z wielu naprawdę ważnych przyczyn nie możemy mieć tego dziecka. Decyzja podj
[..]

Bzdura. Po prostu mordujecie dla wygodnictwa :((

Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

3. Data: 2000-08-30 23:54:25

Od: "MROWA" <m...@c...olnet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurde stary jak ty cos palniesz to mnie szlak trafia. Gowno wiesz a oceniasz
MROWA
Użytkownik Astec S.A. <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...

4. Data: 2000-08-31 06:22:43

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2000-08-31 06:53:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał(a) w wiadomości: ...
On Thu, 31 Aug 2000, Ptasiek wrote:

>Nie podoba Ci sie - brzydki? Przeciez nie spowodowal Twojej zonie
>ciazy. To ginekolog winny, ze Twoja zona zaszla w ciaze?

Niestety - też częściowo obarczyłabym winą tego pana. Po pierwsze, nie ma
żadnej potrzeby odstawiania tabletek ot tak sobie. Jeśli wszystkie wyniki są
OK (próby wątrobowe, APTT, cytologia), można je brać latami. A trzeba
pamiętać, że wielu kobiet po odstawieniu tabletek prawdopodobieństwo
zajścia w ciążę się zwiększa - jajniki szaleją po powrocie do pracy.

Był w Stanach przypadek lekarza, co to kazał odstawiać pacjentkom tabletki,
kiedy biznes kiepsko szedł. Większość błyskawicznie zachodziła w ciążę. Jak
decydowały się urodzić, to obroty rosły, bo przychodziły na kontrole w
ciąży. Jak nie, to robił skrobanki i zawsze wychodził na swoje.

Ptasiek nie napisał słowem, jakoby były jakieś wskazania medyczne do
odstawienia tabletek. A jeśli były, to lekarz powinien był a) ostrzec
pacjentkę, że po odstawieniu tabletek niektóre kobiety zachodzą w ciążę
nieomal od używania wspólnej szczoteczki do zębów, b) zaproponować inną,
skuteczną metodę antykoncepcji. W każdym razie - lekarz co nieco zawalił.

JoP

--
j...@m...pl j...@c...pl
http://www.sf.magazyn.pl

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/

6. Data: 2000-08-31 07:00:15

Od: "Fruzia" <f...@p...Wytnij-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec S.A." <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ptasiek wrote:
> [..]
> [..]
>
> Bzdura. Po prostu mordujecie dla wygodnictwa :((
>
> Arek

Nikt nie ma prawa oceniać,szczególnie jeśli chodzi o tak trudne(czyt.dramatyczne )
decyzje.Więc lepiej milcz.

Anna S.

7. Data: 2000-08-31 07:14:26

Od: "d E X T E R" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura. Po prostu mordujecie dla wygodnictwa :((
>
> Arek

Ty koles gdzies Ty sie chowal?
Kto Cie nauczyl takiej bezmyslnosci ???
Urodziles sie kretynem czy trenowales cale zycie ????

Tez nie popieram tego zabiegu ale jak juz podjeli decyzje i prosza o pomoc
to moglbys zamknac ryj i chociaz nie przeszkadzac, bo pomoc napewno nie po
trafisz.
Jak juz mowilem nie popieram usowania ciazy ale jak cie czytam to jestem jak
nakbardziej za aborcja...

Siedz cicho i knuj sobie co tam ci we lbie siedzi ale nie przeszkadzaj nor
malnym zyjacym ludziom, nawet jesli ich problemy sie wydaja smieszne przy
twoim jednym wielkim problemie (nawet nie chce zgadywac jakim)

8. Data: 2000-08-31 07:31:40

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fruzia wrote:
> Nikt nie ma prawa oceniać,szczególnie jeśli chodzi o tak trudne
> (czyt.dramatyczne ) decyzje.Więc lepiej milcz.

Jak będę Cię katować jacyś bejsboliści na ulicy to też mam tylko
milczeć bo... oni podjęli trudną, czytaj dramatyczną, decyzję????

A co Fruzia z mordowanym dzieckiem? Tylko dlatego, że nie będzie
słychać jego wycia jak go będą palić te trucizny to wszystko OK ???

Arek

9. Data: 2000-08-31 07:39:12

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

d E X T E R wrote:
[..]
> Siedz cicho i knuj sobie co tam ci we lbie siedzi ale nie przeszkadzaj nor
> malnym zyjacym ludziom, nawet jesli ich problemy sie wydaja smieszne przy
[..]

Normalni ludzie nie mordują dzieci.

Zdrówka
Arek

10. Data: 2000-08-31 08:11:37

Od: "Deibral" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na takiego kretyna to po prostu brakuje słów i szkoda klawiatury.

Astec S.A. napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...
> [...]
>Arek
>

>--
>Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122

Mikrofale??
wysokie OB + utrata wagi -> jakies pomysly
Wojsko z A na D
propranolol + alkohol.
migrana -gdzie leczyć?