Biale opony do wozka`

1. Data: 2008-03-17 10:51:10

Temat: Biale opony do wozka`
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

Czy orientuje sie ktos z forumowiczow gdzie mozna kupic biale(szare?)
opony do wozka?
firmowe opony zuzyly mi sie juz jakis czas temu i musialem kupic nowe,
niestety w sklepie dostalem jedynie starnardowe rowerowe czyli czarme.
Niestety brudza one w domu dosc znacznie i poszukuje takich jasych.
Byc moze ktos orietuje sie gdze mozan sie w takowe zaopatrzyc?
Najlepiej online.

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

2. Data: 2008-03-17 11:00:27

Temat: Re: Biale opony do wozka`
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

a jaki rozmiar potrzebujesz

3. Data: 2008-03-18 22:16:56

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Niestety brudza one w domu dosc znacznie i poszukuje takich jasych.
> Byc moze ktos orietuje sie gdze mozan sie w takowe zaopatrzyc?

Ja zawsze zamawiam telefonicznie http://www.apco.com.pl

kiedyś na forum było....
E-mail
Niewidomy gubernatorem Nowego Jorku