Białe plamki na skórze (Bielactwo)

1. Data: 2005-04-23 19:05:31

Temat: Białe plamki na skórze (Bielactwo)
Od: "Jonek27" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanie czy może ktoś zna jakieś środki na leczenie tej choroby
szukam czegokolwiek co może pomóc a może jakiś kontakt do jakiegoś
specjalisty albo własne sposoby walki z bielactwem.U mnie plamki pokazały
się na dłoniach jakieś 2 może 1,5 roku temu i mam wrażenie ze się
powiększają a wizyta u dermatologa a właściwie u 2 skończyła się na tym ze
powiedzieli mi ze to jest nieuleczalne i żebym smarował ręce kremem z
filtrem . A czytałem w necie o Vitixe i o Beta Karotenie ,Retinolu mogą nie
pomóc ale i nie zaszkodzić ale jest nadzieja a nie tylko krem z filtrem
(nasza polska służba zdrowia).Szukam jakiejkolwiek pomocy góry dziękuję
pozdrawiam Janusz.

2. Data: 2005-05-01 18:59:05

Temat: Re: Białe plamki na skórze (Bielactwo)
Od: "Sebek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam to samo ,przyzwyczj sie raczej do tych plamek bo do smierci bedziesz
łaciaty ,te lekarstwa to naciaganie kasy!!!nie ma na to rozwiazania.

pull test - jaki jest polski termin
Zolpidem
Znami
radioterapia