Biale strony...

1. Data: 2007-07-03 10:47:18

Temat: Biale strony...
Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy, od jakiegos czasu nie moge przegladac albomow Picasa bo
wyswietlaja mi sie biale strony,nie wiem co zrobilam zle moze gdzies
cos zablokowalam,jestem zarejestrowana, mam ten program ,nie wiem o co
chodzi .Prosze dobra duszyczke jakas aby mi pomogla......

2. Data: 2007-07-03 11:23:03

Temat: Re: Biale strony...
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-2007 o 12:47:18 e...@o...pl <e...@o...pl> napisał:

> [...]
> cos zablokowalam,jestem zarejestrowana, mam ten program ,nie wiem o co
> chodzi .Prosze dobra duszyczke jakas aby mi pomogla......

mnie sie tak czasem zdarza w Operze.. ale wystarczy ze odswieze strone i
wszystko wraca do normy :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl/

3. Data: 2007-07-03 11:41:05

Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 3, 1:23 pm, "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> wrote:
> Dnia 03-07-2007 o 12:47:18 e...@o...pl <e...@o...pl> napisa :

> mnie sie tak czasem zdarza w Operze.. ale wystarczy ze odswieze strone i
> [...]

niestety nie pomaga,probowalam

program irfan view
tygrys
jakie nici /szydelko