Biedne ptaszki

11. Data: 2009-12-18 15:37:05

Temat: Re: Biedne ptaszki
Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hgfg5q$o9q$1@inews.gazeta.pl...
> wyjadaja około kilograma dziennie - ziarna słonecznika
============
Ja mam:
Wróbli mazurków - 22
Sikorek bogatek i modrych - 16
Kos -1
Paszkotów - różnie, czasem do 18
Dzwońców - ponad 12
Zięba - 1
Sroka - 2
Wróble przestawiłem na pszenicę, bo słonecznik tylko rozwalają. Co prawda
potem go zjadają dzwońce i zięba (nie chcą włazić do karmnika). Sikory jedzą
na parapecie, najchętniej orzechy. Kilogram karmy idzie na 3 dni...
Paszkoty teraz objadają jarzębinę, ale potem przejdą na ognik i jabłka...
Dokumenty na
http://picasaweb.google.pl/janjar9/Ptaki#
:)
--
Pozdrowienia
JJ

12. Data: 2009-12-21 11:10:07

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie są w karminku wróble (setki), sikory bogatki i pojedyncze
sikory modre. Bywa dzwoniec, próbują gołębie.

Na podwórku od 2 dni pełno rzadkich gosci: wielkie stado kwiczołów,
szpaki, dzięcioł duży. Stale urzędują sroki, krukowate i kosy.

MJ

dla grzebułek ziemnych
Stawy kąpielowe
Ostrzeżenie przed mrozem!