Biedroneczki z 7ya - poszukuje

1. Data: 2003-12-07 02:12:17

Temat: Biedroneczki z 7ya - poszukuje
Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymarzylam sobie serie biedroneczkowych obrazkow na gwiazdkowe prezenty dla
najblizszych (jakis czas temu ktos podawal linka - pamietacie?). A poniewaz
stale lacze rozbestwia, nie zachowalam sobie obrazkow ani schematow na
dysku. Weszlam przed chwila na strone, a tam info: This thread was being
aborted. Pomocy!! Czy ktos ma te biedroneczki i bylby sklonny mi poslac,
najchetniej wszystkie? Bede naprawde dozgonnie wdzieczna bo barrrrrrrdzo mi
na nich zalezy!

Pozdrawiam

Kitka zdesperowana biedroneczkowo

1. Data: 2003-12-07 09:45:54

Temat: Re: Biedroneczki z 7ya - poszukuje
Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uff, biedroneczki wrocily na swoje miejsce:) Nie wiecie, co dzialo sie w
nocy z 7ya? Bo nie tylko ta podstrona odpowiadala komunikatem "Thread was
being aborted", inne rowniez. Spotkalyscie sie tam juz z czyms takim?

Kitka

1. Data: 2003-12-07 09:55:29

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze o te chodziło:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=27356&o
b=0

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-12-07 09:57:14

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje ze o te chodziło:
>
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=27356&o
b=0

> Pozdrawiam
> Monika

O te, jak najbardziej:) Ale na szczescie juz wrocily na miejsce:) Lece je
zachowac i wyszyc zanim znowu gdzies odfruna;)

Kitka

1. Data: 2003-12-07 10:30:31

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kitka" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Uff, biedroneczki wrocily na swoje miejsce:) Nie wiecie, co dzialo sie w
> nocy z 7ya? Bo nie tylko ta podstrona odpowiadala komunikatem "Thread was
> being aborted", inne rowniez. Spotkalyscie sie tam juz z czyms takim?

Tez tak wczoraj okolo 1-szej w nocy mialam.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-12-07 11:29:19

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiecie, co dzialo sie w

> Tez tak wczoraj okolo 1-szej w nocy mialam.

o matko, a ja rano na meza nakrzyczalam, ze znowu jakies scianki
postawil, ide przepraszac....
pozdrowienia z Krakowa
Ewa

święta, święta...