Bigos za kwaśny...

1. Data: 2005-12-04 15:25:37

Temat: Bigos za kwaśny...
Od: chrisfox <chrisfox@spam_na_drzewo_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
(chyba tu jeszcze nie pisałem, choć czytuję)

Czy istnieje jakiś prosty sposób odkwaszenia bigosu?
Naprodukowałem tego trochę, całkiem jest smaczny, ale nieco za kwaśny
wyszedł i rodzina się krzywi...

Krzysztof M. Gajda
www.chrisfox.kolej.szczecin.pl

2. Data: 2005-12-04 16:00:35

Temat: Re: Bigos za kwaśny...
Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chrisfox napisał:

> Czy istnieje jakiś prosty sposób odkwaszenia bigosu?
> Naprodukowałem tego trochę, całkiem jest smaczny, ale nieco za kwaśny
> wyszedł i rodzina się krzywi...

Trochę cukru i podlać wodą?

tapta

3. Data: 2005-12-04 16:04:47

Temat: Re: Bigos za kwa?ny...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 Dec 2005 16:25:37 +0100, chrisfox
<chrisfox@spam_na_drzewo_poczta.fm> wrote:

>Witam wszystkich
>(chyba tu jeszcze nie pisa?em, cho? czytuj?)
>
>Czy istnieje jaki? prosty sposób odkwaszenia bigosu?
>Naprodukowa?em tego troch?, ca?kiem jest smaczny, ale nieco za kwa?ny
>wyszed? i rodzina si? krzywi...

Troche pracochlonne, ale dziala - poszatkowac troche kapusty
slodkiej, ugotowac z paroma grzybami, ziolami, listkiem, sliwka
suszona. majlepiej poszatkowana ta kapusta niech bedzie tak
drobno, jak kiszona, , dodac. pogotowac, ewentualnie, w miare
parowania plynu kwasnego, dolewac wody z kapusty slodkiej. smak
powinien sie wyrownac po dniu gotowania po kilka razy dziennie

pierz
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-12-04 16:07:16

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chrisfox" <chrisfox@spam_na_drzewo_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:43930604$0$1492$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Czy istnieje jakiś prosty sposób odkwaszenia bigosu?
> Naprodukowałem tego trochę, całkiem jest smaczny, ale nieco za kwaśny
> wyszedł i rodzina się krzywi...

Ja odlalam kwasny plyn, uzupelnilam go woda a pozniej doprawilam jeszcze
raz.
Magda

5. Data: 2005-12-04 16:39:10

Od: "pterodaktyl" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy istnieje jakiś prosty sposób odkwaszenia bigosu?
> Naprodukowałem tego trochę, całkiem jest smaczny, ale nieco za kwaśny

przecedzic bigos z pozostalosci sokow zalac na nowo woda zagotowac odcedzic
i jeszcze raz zalac woda zagotowac dodac zasmazke...powodzenia

6. Data: 2005-12-04 16:57:46

Od: "egol" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy istnieje jakiś prosty sposób odkwaszenia bigosu?
> Naprodukowałem tego trochę, całkiem jest smaczny, ale nieco za kwaśny

Wpakowac sloik dzemu sliwkowego.Pomoze.

7. Data: 2005-12-04 17:03:56

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-04 16:39:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *pterodaktyl* skreślił te oto słowa:

> przecedzic bigos z pozostalosci sokow zalac na nowo woda zagotowac odcedzic
> i jeszcze raz zalac woda zagotowac dodac zasmazke...powodzenia

Zasmażkę? Do bigosu?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

8. Data: 2005-12-04 17:15:24

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-12-04 16:39:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *pterodaktyl* skreślił te oto słowa:

> Zasmażkę? Do bigosu?

i dżem :))
Ania
P.S. Agnieszka-Batory gdzie jeeeestes?? Powiedz im jak sie bigos robi
:P

--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

9. Data: 2005-12-04 18:53:06

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Dec 2005 18:15:24 +0100, Waćpanna lub waćpan @nn, w wiadomości
<news:43932334@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> P.S. Agnieszka-Batory gdzie jeeeestes?? Powiedz im jak sie bigos robi
> :P

Mam jej przepis na podorędziu, wkleić? :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

10. Data: 2005-12-04 18:53:58

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-04 19:53:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tatiana* skreślił te oto słowa:

> Mam jej przepis na podorędziu, wkleić? :)

Dawaj, zanim ktos pomyśli, że bigos to kapucha z dżemem i zasmażką :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

kaptur do wycinania pierogów
"Panska skorka"
Oferta Makro - AGD
onece again w-z, karpatka