Bimber a ajerkoniak

1. Data: 2001-12-11 11:49:51

Temat: Bimber a ajerkoniak
Od: "Jacek R" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wtm
Jestem smakoszem ajerkoniaku
niedawno dane mi było spozyc ten trunek zrobiony przez rolnika
z 70% bimbru, wiejskich jajek, mleka prosto od krowy

ten ekologiczny i przyjazny dla srodowiska napoj
ma niezwykle wlasciwosci smakowe-polecam goraco ;)

Jak ktos z szanownych smakoszy zna inny sposob
na wykonanie tego zacnego trunku niech pisze na priva

pzdr-Jacek

1. Data: 2001-12-11 13:23:27

Temat: Re: Bimber a ajerkoniak
Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
In article <9v4rtt$c9s$1@news.tpi.pl>, "Jacek R" <J...@p...onet.pl>
wrote:

> Jak ktos z szanownych smakoszy zna inny sposob
> na wykonanie tego zacnego trunku niech pisze na priva
na jakiego priva!? to skandal chowac takie wiadomosci
czarek

Czy to Mechcia wygrała?
Racuchy
Sledz wigilijny