Bio-Chrom

1. Data: 2001-10-19 07:29:03

Temat: Bio-Chrom
Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

.....czy on rzeczywiscie odchudza i powoduje utrate apetytu a zwlaszcza chec
na slodycze?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2001-10-19 11:17:26

Temat: Odp: Bio-Chrom
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja brałam ale tylko jedno opakowanie bo nie widziałam efektów,
jeżeli jesteś zainteresowana tego typu preparatami i odchudzaniem
to polecam pismo "Super Linia" właśnie jest nowy numer
tańszy jest chrom firmy Naturell i więcej tabletek
Użytkownik Kasia Orzeł <k...@r...net.eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qokpl$k8m$...@n...onet.pl...
> .....czy on rzeczywiscie odchudza i powoduje utrate apetytu a zwlaszcza
chec
> na slodycze?
> Pozdrawiam Kasia

EEG w pediatri (przepraszam za zamieszanie)
P o m o c y :Wrzodziejące zapalenie jelita grubego!!!
Re: EEG w pediatrii
NONE
NONE