Biomateriały - gdzie?

1. Data: 2003-11-25 20:47:54

Temat: Biomateriały - gdzie?
Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc - szukam wszelkich informacji na temat biomateriałów w
chirurgii, technologiach wytwarzania biomateriałów itp. Grzebię w inernecie
który jest znany z tego że jest w nim wszystko ale wiadomości w nim jest
dość mało. może ktoś zna stronę z poszukiwanym przeze mnie tematem, pozycję
książkową lub czasopismo w którym poruszany byłby temat biomateriałów.
Błagam o pomoc

pozdrawiam Piernix

2. Data: 2003-11-27 07:55:16

Temat: Re: Biomateriały - gdzie?
Od: " Kasia" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

np. czasopismo "Inżynieria biomateriałów" lub "Biomaterials" (po angielsku) -
czasopisma te są chyba raczej dostępne tylko w czytelni na uczelniach.
Książka: "Biomateriały" Jan Marciniak
Brandt "Wprowadzenie do implantologii"

3. Data: 2003-11-27 17:03:52

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kasia" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
angielsku) -
> czasopisma te są chyba raczej dostępne tylko w czytelni na uczelniach.

Dzięki, stokrotne :-)

Piernix

Nerw zaslonowy dodatkowy
rzęsistek pochwowy