Biorezonans pytania odpowiedzi

1. Data: 2003-10-23 08:04:32

Temat: Biorezonans pytania odpowiedzi
Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedżcie mi czy pomaga biorezonans na odczulenie jakiegoś alergenu ,bo mój
dzieciak ma jakieś uczulenie na coś ,ale jak narazie nie wiem na co ,jego
katar trwa nawet trzy tygodnie . A zaczęło się jak poszedł do przedszkola
.Podejrzewam ze budynek przedszkolny jest bardzo stary i w jego ścianach
jest grzyb .Zastanawiamy się z żoną czy nie wybrać się z nim na testy ,ale
on ma dopiero 3 latka.Ponoc robią bezboleśnie jakąś elektrodą w paluszek
,czy ktoś już robił takie badanie ???
prosze o swoje wypowiedzi.

Janusz Monika Jakub (3latka)

2. Data: 2003-10-23 08:32:51

Temat: Re: Biorezonans pytania odpowiedzi
Od: " krzem" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

stronke
http://www.astma.edu.pl/serwis_pylkowy.php

polecam ...

podobnie jak biorezonans moze pomoc odczynianie jajem kurzym niezalezonym
oraz spluwanie przez lewe ramie z inkantacja: "na psa urok" ...

idzcie do dobrego alergologa...

3. Data: 2003-10-23 17:50:12

Od: "Profil1" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lysy" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> on ma dopiero 3 latka.Ponoc robią bezboleśnie jakąś elektrodą w paluszek

cześć,
ja robiłam swojemu dziecku, ale niestety to się nie sprawdziło. małemu
dziecku można robić testy z krwi (jest to jednak dość drogie) ale skuteczne
prawie w 100%. są dwa panele: pokarmowe i wziewne. w każdym jest po 20
alergenów. ja robilam juz kilkakrotnie i się sprawdziły.

Ania

4. Data: 2003-10-24 10:56:19

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lysy" <l...@p...onet.pl> napisał
Zastanawiamy się z żoną czy nie wybrać się z nim na testy ,ale
> on ma dopiero 3 latka.Ponoc robią bezboleśnie jakąś elektrodą w paluszek
> ,czy ktoś już robił takie badanie ???
A dlaczego nie skórne? Mój syn miał 2 lata kiedy robiono mu skorne i nawet
nie wiedział kiedy go pokłuto, pani tak go zagadała, rysowała mu na rączce
samochodziki, a druga w tym czasie niby na pleckach i wszystko odbyło się
bezboleśnie.
efka

5. Data: 2003-10-24 17:29:51

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoc robią bezboleśnie jakąś elektrodą w paluszek
> ,czy ktoś już robił takie badanie ???
> prosze o swoje wypowiedzi.

Ja robiłam 2x, żeby rzucić palenie, mój pan także, moja mama, żeby wyjść z
alergii . Faktycznie bezbolesne, tylko nudno, bo 10 minut (mniej więcej)
siedzisz i dumasz z koroną na czole ;-). Takie trochę czary-mary, może na
innych podziałało, ale na nas i na moją mamę (alergia+astma) niestety nie.

Dorota

Biodra
gardło
choroby zawodowe służby zdrowia