Biosept.

1. Data: 2003-02-09 21:09:53

Temat: Biosept.
Od: "JB" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie "odkryłem" taki środek. Biosept 33SL na bazie wyciągu grapefruita.
Sądząc po opisie, oraz sprawdzonej skuteczności Citroseptu, wygląda
obiecująco. Jednak ta cena... Można sobie kwiatek w doniczce popryskać. I tu
pytanie. Czy ktoś już stosował? I drugie: może, tak jak z Citroseptem, można
to kupić kilkakrotnie taniej w Czechach?

--
Pozdrawiam. Jacek Biernacki

2. Data: 2003-02-12 08:09:55

Temat: Re: Biosept.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b26g2b$pho$1@atlantis.news.tpi.pl JB
<i...@p...pl>napisał(a):
> Właśnie "odkryłem" środek. Biosept 33SL na bazie wyciągu grapefruita.
> tu pytanie. Czy ktoś już stosował?

Tak, stosowałem i daleki jestem od zachwytów

> można to kupić kilkakrotnie taniej w Czechach?

Nie wiem. Do tej pory w Czechach kupowałem wyłącznie alkohol :-)
Pozdrawiam mroźnie Ja...cki

3. Data: 2003-02-12 12:03:41

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Tak, stosowałem i daleki jestem od zachwytów

Delikatnie to ująłeś.

> Nie wiem. Do tej pory w Czechach kupowałem wyłącznie alkohol :-)

Ilekolwiek kosztuje, to i tak za dużo :-(

Krycha, łatwo dająca się nabrać na tzw. naturalne środki, które
naturalnie nie działają

4. Data: 2003-02-12 12:20:31

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in

> Delikatnie to ująłeś.
> Krycha, łatwo dająca się nabrać na tzw. naturalne środki, które
> naturalnie nie działają

Biosept wraca jak bumerang :-)
Skoro znow wyplynal, to znow napisze, ze moj Ojciec stosowal do
opryskiwania pomidorow i byl zadowolony.
Nie zostawil proby kontrolnej, wiec nie wiemy, jak by rosly bez psikania.
Pozdrowienia - Ewa Sz. zamierzajaca testowac grapefruita na wieksza skale

5. Data: 2003-02-12 15:14:40

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:b26g2b$pho$1@atlantis.news.tpi.pl  JB
>
>    Tak, stosowałem i daleki jestem od zachwytów

>    Nie wiem. Do tej pory w Czechach kupowałem wyłącznie alkohol :-)
>                    Pozdrawiam mroźnie Ja...cki

Tak doleko po wódę,przecież na Podlasiu bimber tańszy.

Na zdrowie! boletus

6. Data: 2003-02-12 15:16:26

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam w sobotę w "Rok w ogrodzie", że prof.Orlikowski ze Skierniewic już
któryś raz mocno go poleca (reklamuje?).
Majka

Re: małe pytanko
Re: małe pytanko
małe pytanko