reguly usenetu

1. Data: 2003-06-04 18:13:02

Temat: reguly usenetu
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.religia
message-id= news:bbl8um$9pu$1@news.onet.pl :

> Przesylanie odpowiedzi na posty na kilka roznych grup lub postowanie
> na kilka grup jednoczesnie

Z tego co czytam, to nie wiesz co to jest crosspostowanie, ani nie znasz
regul usenetu.

Polecam ci NAUCZENIE SIE tego z:
http://www.pg.gda.pl/OI/news/reguly.html

> Z tego co widze Twoje posty pojawiaja sie na kilku grupach
> jednoczesnie.

Bo jest to sensowne, pozadane przeze mnie (kopia do
alt.religion.albertanism), normalne i dopuszczalne przez reguly Usenet.

>Jesli nie wiesz o tym, to jest to niedozwolone i niezbyt
> cieplo przyjmowane przez USENET.

Mylisz sie. Crosspostowanie JEST dozwolone przez reguly usenet.
Dlatego do crosspostowania sa przygotowane czytniki do grup usenet.
Niedozwolone jest naduzywanie crosspostowania, czyli wysylanie tego samego
postu, do wielu (wiecej niz 4) grup jednoczesnie, przez wpisanie tych grup
do pola adresowego "Newsgrups". Wtedy bowiem kazda odpowiedz na taki post
wysylana by byla do tamtych wszystkich wypisanych grup.
Takie postepowanie wywolaloby oczywiscie calkiem duzy ruch na serverach i
chyba chaos, bo tematy watku zmienialyby sie na wszystkich grupach.

Poza tym ja kiedys crosspostowalem, ale juz od dawna nie crosspostuje.
Ja jedynie przesylam kopie moich postow, do takich niektorych innych gup,
do ktorych trasc danego postu pasuje.

Poza tym kidys postepowalem zgodnie z opisanymi zaleceniami, ale po prostu
polscy uzytkownicy usenetu nie dojrzeli jeszcze do tego aby uzywac usenetu
sensowniej. Oto, kiedy ja wysylalem posty z polem i adresem do innej grupy
'Followup-to:' to ludzie jak mi odpowiadali, to odpowiadali po kilka razy i
dziwili sie, ze nie moga odnalesc ich odpowiedzi (bo one byly wysylane do
innych grup np. pl.soc.religia). Jak sie o tym dowiedzieli w koncu, to
obrzucali mnie wulgarnymi wyzwiskami...

Tak wiec, z tego wynika, ze trudno ludziom w Polsce dogodzic, "tak, zle i
tak nie dobrze"...

> Dlaczego?
> Pomysl co by bylo, gdyby nagle pojawialy sie te same posty na kilku
> grupach dyskusyjnych (gdyby to robilo wiecej osob niz Ty).
> 1. Zapchalyby sie serwery news (od wielu tych samych postow)

Bzdura. To juz nie aktualne! Dzisiaj servery maja ogromne pojemnosci. A
grupy usenet przesylaja nawet filmy!!!

> 2. Nie wiadomo po co bylyby grupy, skoro i tak wszystkiego mozna sie
> dowiedziec przegladajac jedna z nich.

To poniekad racja, ale nie odnosi sie to do moich praktyk. Mimo ze
wysylalem do wielu grup, to w zadnej nie poczytasz wszystkich moich
tekstow. Jedynie grupa alt.religion.albertanism jest traktowana inaczej i
do tamtej grupy przesylam wiele kopii moich postow do wszystkich grup.
Sluzy to wygodzie czytelnikow i juz mi za to dziekowano.

Zamiast sledzic teksty proroka rozrzucone po 10 grupach, przeglad i
najwazniejsze wypowiedzi sa zebrane wygodnie w jednym miejscu.

Jeszcze raz bardzo polecam nauczenie sie przez wszystkich regul Usenet i co
to jest i jak dziala "Followup-to:"

http://www.pg.gda.pl/OI/news/reguly.html

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

2. Data: 2003-06-04 18:18:29

Temat: Bishoop, HELP!!! Bylo: reguly usenetu
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl>
skrev i meddelandet news:Xns9390CDA769F8Dalbrtn@213.180.128.20...
> A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.religia
> message-id= news:bbl8um$9pu$1@news.onet.pl :

Bishoop, jak jeszcze tu bywasz ,pomoz jakims Raidem spsikac tego trolla,
please!!!!!!!

--
Ania Björk

3. Data: 2003-06-04 19:14:19

Temat: Re: reguly usenetu
Od: "Thalia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher, Mówca Boga wrote:

> Z tego co czytam, to nie wiesz co to jest crosspostowanie, ani nie znasz
> regul usenetu.
> Polecam ci NAUCZENIE SIE tego z:
> http://www.pg.gda.pl/OI/news/reguly.html

To moze sam sie najpierw naucz mily kolego, bo tam jest jasno napisane, ze
to, co robisz jest niedozwolone.

> Bo jest to sensowne, pozadane przeze mnie (kopia do
> alt.religion.albertanism), normalne i dopuszczalne przez reguly Usenet.

Nie jest dopuszczalne i na stronie, która podajesz tez jest to pieknie
wyjasnione.

> Mylisz sie. Crosspostowanie JEST dozwolone przez reguly usenet.

Podobno jestes twórca religii madrosci. Cóz to za madrosc, z której nie
potrafisz skorzystac i zrozumiec bardzo jasnych regul usenetu. W dodatku
podanych na stronie, która sam polecasz.

> Dlatego do crosspostowania sa przygotowane czytniki do grup usenet.

Przygotowanie czytników nie jest argumentem. Reguly usenetu zabraniaja
crosspostowania i powinno sie je respektowac w takiej postaci, w jakiej
zostaly podane, a nie interpretowac po swojemu.
Samochody tez sa przystosowane do jazdy 200km/h, ale na drogach krajowych nie
wolno poruszac sie szybciej niz 90 km/h.

> Poza tym ja kiedys crosspostowalem, ale juz od dawna nie crosspostuje.
> Ja jedynie przesylam kopie moich postow, do takich niektorych innych gup,
> do ktorych trasc danego postu pasuje.

No wiec racz przyjac do wiadomosci, ze do tej grupy tresci Twoich postów nie
pasuja.
O ile sie nie myle, zwracano Ci na to uwage niejednokrotnie, prawda?

> Poza tym kidys postepowalem zgodnie z opisanymi zaleceniami, ale po
> prostu polscy uzytkownicy usenetu nie dojrzeli jeszcze do tego aby
> uzywac usenetu sensowniej.

Sensowniej wg Ciebie? Wybacz, ale nie kazdy ma ochote kierowac sie Twoimi
kryteriami sensownosci.

> Bzdura. To juz nie aktualne! Dzisiaj servery maja ogromne pojemnosci. A
> grupy usenet przesylaja nawet filmy!!!

W hierarchii pl*? Chyba Ci sie cos pomieszalo.

> Jeszcze raz bardzo polecam nauczenie sie przez wszystkich regul Usenet

Tobie równiez by sie to przydalo.

Thalia

4. Data: 2003-06-04 19:27:31

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.rodzina
message-id= news:bblgdl$m84$1@nemesis.news.tpi.pl :

> To moze sam sie najpierw naucz mily kolego, bo tam jest jasno
> napisane, ze to, co robisz jest niedozwolone.

A co dokladnie?
Zacytuj z tamtego dokumentu, prosze.

Sprobuj znalesc zapis, ze jeden czlowiek ma prawo do wysylania swoich
postow tylko do jednej grupy.

Podaj nazwe i adres instytucji powolanej do oceniania tresci poszczegolnych
roznych postow i osadzania ich podobienstwa do siebie?

5. Data: 2003-06-04 21:22:24

Temat: Re: Bishoop, HELP!!! Bylo: reguly usenetu
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Ania Björk \(sveana\)"
<s...@h...com> mówi:

>Bishoop, jak jeszcze tu bywasz ,pomoz jakims Raidem spsikac tego trolla,
>please!!!!!!!

Ja nie Bishoop, ale mogę dobrą radą słuzyć: dopisać do filtra/kaefa czy
co tam masz i/lub nie odpowiadać na wypociny.

Agnieszka (proste - a jakie skuteczne)
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

6. Data: 2003-06-04 21:49:52

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.rodzina message-id=
news:olosdv4588e6rdtbh4dm1kfojfijidq5gg@4ax.com :

> Ja nie Bishoop, ale mogę dobrą radą słuzyć: dopisać do filtra/kaefa czy
> co tam masz i/lub nie odpowiadać na wypociny.
>
> Agnieszka (proste - a jakie skuteczne)

Agnieszko, ale nie wiesz tego, ze tamta osoba kieruje sie bezinteresowna
zlosliwoscia wobec ludzi. To jest syndrom 'psa ogrodnika':
"Sam nie zje, ale drugiemu nie da."

Nie wiem, co ty masz przeciw mnie i moim tekstom, ale widze, ze jestes w
stanie zachowac sie sensowniej. Jesli ja kogos dodaje do pliku ignorowania,
to nie rozglaszam tego po calym internet i nie nawoluje do tego aby
zakazywano publikacji ludziom, ktorych ja nie chce czytac.
Ty to rowniez rozumiesz - ale nie ona...

Niewielu jest ludzi w internet, przed ktorymi ja - Swiety Prorok ostrzegam
i zalecam wystrzeganie. Ona jest jednym z nich.

Trzymaj sie dobra i wystrzegaj sie zla!

7. Data: 2003-06-05 07:31:57

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

skrev i meddelandet news:Xns9390F269E23DAalbrtn@213.180.128.20...
> [...]
> Agnieszko, ale nie wiesz tego, ze tamta osoba kieruje sie bezinteresowna
> zlosliwoscia wobec ludzi. To jest syndrom 'psa ogrodnika':

Albert, zeby jeszcze bylo co zjesc...... A tu sama woda przez Ciebie lana,
zadnej tresci......

> Niewielu jest ludzi w internet, przed ktorymi ja - Swiety Prorok ostrzegam
> i zalecam wystrzeganie. Ona jest jednym z nich.

Pro - rok, bo propaguje slowo "roki" zamiast slowa "lata",
;-)))))))))))))))))PPP

A.

8. Data: 2003-06-07 15:15:56

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Albert Jacher, Mówca Boga
<i...@o...pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

Hehehehe - ja nie wiem, czym Wy się tak pieklicie :)

Koleś robi sobie megadługą jazdę z Was i wszystkich, którym takie
nawiedzone teksty przyprawiają palpitacji :)
Mnie on rozwala właśnie takimi 'pereókami', jak przytoczone poniżej :)

> [...]
> ktorymi ja - Swiety Prorok ostrzegam i zalecam wystrzeganie. Ona
> jest jednym z nich. Trzymaj sie dobra i wystrzegaj sie zla!

Albo:
> Oznajmnie ci nawet (...)

albo jeszcze to:
> Niech Boga wam sprzyja i blogodarzy!

albo (na czyjeś: kto ma decydować, kiedy autanazja):
> Ja jako Mowca Boga żądam tylko PRAWA DO ŚMIERCI dla ludzi!

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

Re: katolicyzm a prezerwatywy