Biżuteria - jak sie plecie naszyjniki z bardzo cienkiego drutu? + polecam link wig-jigowy :)

1. Data: 2008-09-24 01:25:17

Temat: Biżuteria - jak sie plecie naszyjniki z bardzo cienkiego drutu? + polecam link wig-jigowy :)
Od: Kaila <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Napadlo mnie na bizu ostatnio, potrenowalam na prostych projektach,
ale napadlo mnie na bizu z drutu, bo cudna jest! Zrobilam kilka
prostych
projektow na wig-jigu - naumialam sie z: http://www.wigjig.com/ -
goraco polecam!
Mnostwo darmowych projektow, porad krok po kroku jak zrobic itp :)

Wracajac do pytania ;) Widzialam gdzies na sieci naszyjnik spleciony
z bardzo cienkiego drutu (na oko 0,25), taki mocno namieszany
przestrzennie,
w miedzyczasie koraliki drobne podpiete do niego byly.
Szukalam dzisiaj przez pol wieczoru, ale fotki nie znalazlam :((
Slyszalam plotke, ze to na szydelku jest robione.
Bylabym ogromnie zobowiazana za linki do tutoriala lub podania po
jakich slowach
kluczowych mam google pytac, albo chociaz linki do wyraznych fotek...
Albo jakiekolwiek wskazowki jak wykonac...

pozdrawiam cieplutko z Krakowa!
Kaila
--
http://www.decoupage.art.pl - Sklep internetowy z artykułami do
decoupage

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

2. Data: 2008-09-24 14:35:36

Od: Poranna <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może o ten chodzi? http://www.youtube.com/watch?v=QZMh1YqX8GE

pozdrawiam
Poranna
http://porannagazeta.blogspot.com/ moja druciana biżuteria
http://poranna.multiply.com/

3. Data: 2008-09-25 08:15:14

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień. czas urzekania... a *Kaila* takie rzeczy z zimna zębami
wydzwania:

> [...]
> przestrzennie,
> w miedzyczasie koraliki drobne podpiete do niego byly.

Poranna podała już linka.

> Albo jakiekolwiek wskazowki jak wykonac...

Ja robie także z grubszego - 0,5 posrebrzanego.
Szydełkiem nr 4 - 6 (zależy jakie duże koraliki). Nadziewam wpierw ok 12-15
koralików, przeplatam 10 - 14 oczek a potem co drugie oczko z koralikiem i
na koniec również 10-14 oczek. 3 łańcuszki łączę z jednej strony i plotę w
warkocz układająć koraliki z wierzchu. Robota prosta, szybka a efekt
rewelacyjny:
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123783
03269799058
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123783
24744635554
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123783
41924504754
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123784
70773523746
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123785
22313131346
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123785
05133262146
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123785
43787967842
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123785
73852738946
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BIZUTERIA#52123785
95327575442

*gdaMa*

4. Data: 2008-09-25 12:20:23

Od: Kaila <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Dzieki ogromne za linka i porady!!!! :)))
Efekt porazajacy i rzeczywiscie proste do zrobiena, jak sie wie jak ;)
Bede musiala sie z szydelkiem przeprosic...
gdaMa: historia zatoczyla kolo, bo u Ciebie pierwszy raz widzialam te
slicznosci :)

ucalowanka i jeszcze raz slicznie dziekuje!!!!!
Kaila

PS
Ogladam sobie wlasnie Wasze albumy i kwicze z zachwytu....

5. Data: 2008-09-25 12:21:26

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:
> [...]
> na koniec również 10-14 oczek. 3 łańcuszki łączę z jednej strony i plotę w
> warkocz układająć koraliki z wierzchu. Robota prosta, szybka a efekt

Świetne!!!! Muszę spróbować też takie zrobić :)
Dzięki za fotki

--
, ,
()'.".'() Ola - kroowka

6. Data: 2008-09-25 12:25:37

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poranna pisze:
> może o ten chodzi? http://www.youtube.com/watch?v=QZMh1YqX8GE

> [...]

Dzięki :) ja sobie też skorzystam :D

--
, ,
()'.".'() Ola - kroowka

7. Data: 2008-09-25 12:43:16

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Bede musiala sie z szydelkiem przeprosic...
> gdaMa: historia zatoczyla kolo, bo u Ciebie pierwszy raz widzialam te

A to cieszę się, że te śliczności okazały się tak proste w realizacji -
życzę powalającej na kolana kolii :)

*gdaMa*

8. Data: 2008-09-25 12:44:43

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień. czas urzekania... a *kroowka* takie rzeczy z zimna
zębami wydzwania:

> Świetne!!!! Muszę spróbować też takie zrobić :)
> Dzięki za fotki

Taaaaaaa... Ty jak zrobisz to tydzień będę zbierać szczękę z podłogi :)

*gdaMa* śliniąca się do koronkowych parasolek :)

9. Data: 2008-09-26 06:46:53

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:
> Złota polska jesień. czas urzekania... a *kroowka* takie rzeczy z zimna
> zębami wydzwania:

> Taaaaaaa... Ty jak zrobisz to tydzień będę zbierać szczękę z podłogi :)

Hihihiihihihihi :>

--
, ,
()'.".'() Ola - kroowka

10. Data: 2008-09-27 03:53:21

Temat: Re: Biżuteria - jak sie plecie naszyjniki z bardzo cienkiego drutu? Dzieki za porady i sie chwale :)
Od: Kaila <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Popelnilam sztuk dwie :)

1. Przypominanie sobie jak sie na szydelku robi, czyli drut 0,35
miedziany
i masa perlowa (co by nie plakac jak nie wyjdze ;). Poszlo
piorunem :))
http://koronki.art.pl/galerie/Kaila/plecionymiedzian
y.jpg
Nie zebym byla zachwycona (nie moj styl, nie moja
kolorystyka), ale technika wstepnie opanowana :)

2. Zachwycajac sie gdaMa Twoimi naszyjnikami porwalam sie na drut
posrebrzany 0,5 i sieczke kairu (bo tylko drobiazgow mialam w ilosci
wystarczajacej)
i powstal komplecik:
http://koronki.art.pl/galerie/Kaila/plecionyczarnyko
lczyki.jpg
http://koronki.art.pl/galerie/Kaila/plecionyczarnyko
lczyki1.jpg

Przemyslenia: chyba drut 0,4 bylby perfect (0,5 troche za gruby -
naszyjnik troche sterczy na dekolcie), no i na 0,4 pewnie by
sie latwiej dziergalo. Na 0,5 pierwszy lancuszek to krew i łzy ;)
Nastepne juz lepiej, ale widze, ze za male oczka robilam
(widac na sztukowaniu przy zapieciu ;)
I chyba jednak koralikow za duzo (znaczy jak na moj gust
subiektywny ;)

Masz moze wyliczone ile oczek jest na bransoletke?
Ze sie slicznie o kolejna porade usmiechne :)

ucalowanka
Kaila, zachwycona, zafascynowana i zaszydelkowana,
czyli nigdy nie mow nigdy, ze czegos nie bedziesz robic ;),
co powiedzialam kilkanascie lat temu szydelku (bo mnie nie rajcowalo)
a potem Tiffaniemu (bo niby za trudne). Ze tak filozoficznie
podsumuje ;))

--
[...]

xxx Róża - HONOR
jak sciagnac?
Spotkanie wrzesniowe w Krakowie - sa fotki :)
xxx solo the cat
Zakładki XXX szukam !