Biżuteria na szydełku (srebrna)

1. Data: 2007-05-04 06:53:04

Temat: Biżuteria na szydełku (srebrna)
Od: "Bogusia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratujcie dziewczyny , zauroczyła mnie srebrna bizuteria zrobiona na szuydełku i
na drutach , nigdzie nie mogę jej znaleść . Znalazłam co prawda sklep
internetowy z drutem srebrnym ale nie wiem czy bede potrafiła to zrobić bez
wskazówek.jezeli macie jakies doswiadczenie to proszę napiszcie.Bogda
moje prace. www.bogdap1.fotosik.pl

2. Data: 2007-05-05 18:56:59

Temat: Re: Biżuteria na szydełku (srebrna)
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusia" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bez
> wskazówek.jezeli macie jakies doswiadczenie to proszę napiszcie.Bogda

Biżuterię z drutu właśnie odkryłam niedawno i ja. Nie korzystam z żadnych
pomocy ani inspiracji. Po prostu biorę drut - może być miedziany, stalowy,
powlekany lub jaki sobie chcesz - byleby miał średnicy nie więcej niż 0,4 mm
bo inaczej nie da się nim szydełkować - nawlekam koraliki i zaczynam
dziobać. Pomysły pojawiają się w trakcie roboty.
Przepiękną (moim nieskromnym zdaniem) kolię zrobiłam ze stalowego drutu i
bursztynów. Najbardziej jednak lubię mój pierwszy medalion z drutu
miedzianego. Jest on zresztą najłatwiejszy w pozyskaniu. Wystarczy rozbebrać
cewkę elektryczną od jakiegoś niedużego urządzenia elektrycznego i materiał
na biżuterię gotowy.
Jedyne moje sugestie co do samej roboty używając drutu to: nie bawić się w
żadne obliczanie oczek, robić tak jak się układa "w ręku"; nie wkłuwać się
uparcie w całe pętelki tak jak przy zwykłej robocie z włóczki, ale w "byle
co" co Ci podejdzie pod szydełko; generalnie nie robić zbyt ciasno, bo nie
da się wbić szydełka w nic... poza tym im luźniejsze tym ładniejsze, bo
widać że to taka siateczka.
Polecam wszystkim bo efekt jest absolutnie zachwycający. Nie ma takiej
mocnej, coby się za taką biżuterią nie obejrzała. Baby mnie często o nią
zaczepiają i wtedy spokojnie sobie puchnę z dumy :-))

Serdeczności,
Joe

3. Data: 2007-05-06 15:26:56

Od: "Bogusia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Joe serdeczne dzieki za pomoc , zaraz zabiore sie za sprawdzenie sił ,
ciekawe ile drutu zniszcze zanim coś mi się uda zrobić . Właśnie dostałam od
znajomej zdjęcia szydełkowej bizuterii z koralikami i tez ja dobrze ogladnę .
Raz jeszcze dziekuję Bogda

4. Data: 2007-05-07 14:07:50

Od: Aneczka <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 17:26, "Bogusia" <b...@a...pl> wrote:

> ciekawe ile drutu zniszcze zanim coś mi się uda zrobić . Właśnie dostałam od
> znajomej zdjęcia szydełkowej bizuterii z koralikami i tez ja dobrze ogladnę .
> Raz jeszcze dziekuję Bogda

Joe, a mogłabyś pochwalić sie i nam swoją metaliczną biżuterią? Bardzo
jestem ciekawa jak to wygląda

pozdrawiam,
Ania z Krk

5. Data: 2007-05-07 16:17:37

Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Niestety jeszcze nie zaczełam jej robic ale wejdz tutaj
http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=pl&ie=UTF
-
8&inlang=pl&q=crochet+jewelry&spell=1
Przeszłam wszystkie te strony i trochę znalazłam , jak coś zrobie to sie
pochwale pozdrawiam Bogda

6. Data: 2007-05-08 16:03:37

Od: "Bogda" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dalczego cały link nie daje sie wyswietlić wiec albo w googlach
wpiszcie ( crochet jewelry ) albo przekopjujcie i wtedy wejdziecie w cuda
szydełkowe , nie tylko z drutu. pozdrawiam

7. Data: 2007-05-09 14:44:51

Od: "Ola S" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

znalazlam na allegro cos takiego jak drut jubilerski (sa srebrne), maja rozna
grubosc ...
Czy tym sie tez da cos bizuteryjnego zrobic?

Ola S

8. Data: 2007-05-09 18:38:16

Od: "Bogda" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc,
>
> znalazlam na allegro cos takiego jak drut jubilerski (sa srebrne), maja rozna
> grubosc ...
> Czy tym sie tez da cos bizuteryjnego zrobic?

Wydaje mi sie ze tak ale ja osobiscie wolaa bym kupować "namacalnie", czyli jak
kupowałam w EMPIKU to wziełam do ręki i mogłam stwierdzić czy cos się da z tego
zrobić . NIe ma tam rozmiaru drutu ale juz sprawdziłam że mozna ,co prawda
zrobiłam tylkoprowizorkę pierscionka ale juz wiem że mozna .Jak tylko będe
miała czas to zabiore sie za to . Jak by co to na
http://www.bogdap1.fotosik.pl/ zamiesciłam zdjecie .Pozdrawiam

9. Data: 2007-05-10 10:20:13

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda, a te szydełkowe damy to Twoje? Cuuuuudne. Miałaś jakieś schematy czy
robiłaś na oko? Maskotki też są super.

Pozdrawiam,
Artsajke
http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

10. Data: 2007-05-10 16:50:09

Od: "Bogda" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bogda, a te szydełkowe damy to Twoje? Cuuuuudne. Miałaś jakieś schematy czy
> [...]

Artsajke ,wszystkie maskotki robię bez schematu , przygladam sie zabawkom i rob
ię , co do dam to część biorę ze wzorów serwetek al resztę kombinuję i zawsze
coś wyjdzie , Najtrudniej jest zacząć ta pierwsza bo potem juz łapiesz
.Usztywniam je gotowym krochmalem na butelce po małej wodzie ZYWIEC, rozcinam
, docinam i juz . IM sie mniej przejmujesz tym efekt fajniejszy ,Powodzenia

Po przerwie witam i odrazu pytam:)
Dzieki
xxx poszukuje lotosu
Haft płaski-schematy