Blaszka do babki z czarną powłoką

1. Data: 2003-04-09 09:27:20

Temat: Blaszka do babki z czarną powłoką
Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z racj ze czas swiat "babkowych" sie zbliza mam pytanie
Zakupiłam piękną blaszkę do bab wielkanocnych z czarną powłoką chyba
firmy Facklan - ale nie napewno - chyba w Obi albo w Auchan - nie wiem
czy jest powlekana teflonem czy czymś innym - ale po kilku użyciach -
mycie delkiatną gąbką zauważyłam odbicie kawałka emalii tak średnicy
1,5-2 cm przy brzegu Czy można piec w takiej uszkodzonej blaszce - czy
czymś to zasłonić np. folią aluminiową. Zawsze smarowałam ją wg.
przepisu maslem i chyba nie uszkodziłam nie wiem jak to się zrobiło.
Babki wychodziła ze spaniałą dośc grubą ale bardzo smaczną i kruchą
skórką złocistą - Szkoda byłoby ja wyrzucać zwłaszcza, że trochę
kosztowała
Czekam na odpowiedzi z wisoenno - zimowymi pozdrówkami Annab