Blender

1. Data: 2008-05-27 20:44:10

Temat: Blender
Od: Aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że już powoli rozpoczyna się sezon na truskawki i mój ulubiony
koktail z tych owoców postanowiłam sprawić sobie jakiś przyzwoity
blender (do tej pory używałam takiej przystawki do miksera zelmer). No i
co tu wybraćv, tyle modeli na rynku.
Co polecacie?
Co sądzicie o Blender Steel Silver Philips HR 2074?

Aga

2. Data: 2008-05-28 09:37:22

Temat: Re: Blender
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Aga <a...@g...pl> napisał:
> [...]
> koktail z tych owoców postanowiłam sprawić sobie jakiś przyzwoity
> blender (do tej pory używałam takiej przystawki do miksera zelmer). No i

Braun. Nie chlapie, łatwo zamontować/zdjąć końcówkę i umyć.

> Co sądzicie o Blender Steel Silver Philips HR 2074?

Nie znam, ale po poparzeniu przez zelazko tej firmy i wyrzuceniu dwoch
czajnikow z zardzewiałą grzalką - nigdy wiecej.
Ale moze ktos ma inne doświadczenia.

Pozdrowienia,
Lila

3. Data: 2008-05-28 19:44:30

Od: Aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila pisze:

> Braun. Nie chlapie, łatwo zamontować/zdjąć końcówkę i umyć.

Dzięki, popatrzę na tę firmę.

Przepis na klasycznego schaboszczaczka
PIERWSZY RAZ...
jajka przepiórcze