Blizny

1. Data: 2012-06-19 05:49:39

Temat: Blizny
Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Rana cięta na nosie na skórze nad dziurką - ta grubsza, bardziej
złuszczona skóra niż ta na czubku nosa wzdłuż kości nosowej (rana od
śrubokręta, który mi się złamał przy użyciu dużej siły i poleciał na nos
tnąc go).

Rana się już prawie zrosła ale, że skóra tam gruba więc widzę już, że
zostaje wgłębienie po zrośnięciu - pokryciu nową skórą. Jaką maścią lub
kremem na to zadziałać ? Jeszcze gdy rana mi krwawiła to w aptece Pani
mi dała Alatan Plus. Będzie odpowiedni czy przerzucić się na cepan lub
coś innego ? Rana świeża bo dopiero 10 dni, zrasta się ale te
wgłębienia. Wyglądam trochę jak jakiś element z ulicy, którego inny
element nożem przeleciał po nosie :) Nie chce by była blizna i takie
skojarzenia u ludzi :)

--
Maciej

2. Data: 2012-06-19 13:00:34

Temat: Re: Blizny
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Posesjusz" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Wyglądam trochę jak jakiś element z ulicy, którego inny element nożem
> przeleciał po nosie :) Nie chce by była blizna i takie skojarzenia u ludzi

znaczy Ty nie byles u chirurga??

Bo jakos to wyglada, ze masz rane raczej bardziej szarpana bardziej cieta,
i to
skalpelem. To bedziesz mial wglebienia jesli brzegi rany nie byly wyrownane
i zlaczone
szwem, czy jakims innym "klejem".

i.

Uszkodzony staw kolanowy - gdzie robić?
jakie ubezpieczenie zdrowotne od pracodawcy macie i czy chwalicie
Rak piersi
Gdzie znajdę żelazo
urynoterapia