urynoterapia

1. Data: 2012-06-06 20:16:09

Temat: urynoterapia
Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jak będę szczał w gacie złapawszy syfa od przygodnej dziwki to mój ptak
będzie uleczon nadprzyrodzoną mocą moczu? pomóżcie proszę, nie mam
ubezpieczenia albowiem kolejki do urzedu pracy są zbyt długie i nie daję rady
wstać o 3 w nocy żeby zająć tą cholerną kolejkę. chciałem se zaruszać żeby
żyło mi isę lepiej a taki kuśwa grzyb mi urusł na ptaku że jest kompletnmie
nie do użytku.

2. Data: 2012-06-06 20:27:43

Temat: Re: urynoterapia
Od: aba <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-06 22:16, kundzia Pindzia pisze:
> [...]
> żyło mi isę lepiej a taki kuśwa grzyb mi urusł na ptaku że jest kompletnmie

chyba wyraznie tlumacze. masc za 3zl bez recepty i za dwa dni zapomnisz
o swoim puszczalstwie z byle kim. czy moze masz trollowskie parcie
na powtarzanie postow z twoim ptakiem w tle bo cie to kreci?

3. Data: 2012-06-07 03:42:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kundzia Pindzia" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
> wstać o 3 w nocy żeby zająć tą cholerną kolejkę. chciałem se zaruszać żeby
> żyło mi isę lepiej a taki kuśwa grzyb mi urusł na ptaku że jest

zbieraj do sloika. Nie gaci. Popij i zamocz.

i.

Złapałem syfa. Ratunku!
Jego 'molekula' siedzi tu tearz.
I am not the only victim: I am only more skilled and yet fascists got me.
szkodliwośc wybielania zebów
Na praktyki do Ameryki (Płd.)