Blond pasemnka!

1. Data: 2003-02-15 10:17:55

Temat: Blond pasemnka!
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wczoraj z okazji zaliczenia semestru postanowiłam troche poszaleć u
fryzjera. Zrobiłam sobie blond pasemka na naturalnych ciemnych brązowych
włosach. Trochę się bałam ale efekt wyszed całkiem niezły. Jest tylko jedno
ale... Kilka miesięcy wcześniej zafarbowałam sobie włosy szamponetką.
Niestety kolor się nie zmył do końca i teraz w miejscach gdzie odrosły mi
już włosy pasemka sa naprawdę blond a w tych gdzie jest jeszcze stara farba
są rude. Fryzjerka powiedziala ze one się jeszcze rozjaśnią że nie ma sie
czym przejmować. Czy to prawda? B nie wiem na jakiej zasadzie miałyby nieby
się rozjaśnić same z siebie...

Dzieki za odpowiedzie, Katarzyna

1. Data: 2003-02-15 13:23:53

Temat: Re: Blond pasemnka!
Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości
> [...]
farba
> są rude. Fryzjerka powiedziala ze one się jeszcze rozjaśnią że nie ma sie

Ja mam podobnie. Poł roku temu robilam balejaż, tam gdzie były odrosty po
starej farbie pasemka byly jasniejsze , reszta w rożnych odcieniach rudego.
Teraz poprawialam balejaż i znow roznica w kolorach..Najjasniejsze pasemka
przy glowie, reszta bardzo kolorowa ale ciemniejsza. W tej chwili to mam na
głowie chyba 5 różnych odcieni.
Kolor troche sie wyplukuje ale ludź się ze na calej dlugosci bedzie kiedys
jednakowy.

kasia

norel - poprawka
ile kulek ?