Bluszcz trojklapowy

1. Data: 2001-06-09 08:24:40

Temat: Bluszcz trojklapowy
Od: "lech" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Chcialbym zaslonic sciane budynku winobluszczem trojklapowym. W niektorych
materialach przeczytalem, ze ta odmiana moze przemarzac. Czy ktos ma jakies
doswiadczenia w uprawie tego pnacza. Mieszkam w okolicach Rzeszowa.

pozdrawiam Leslaw

2. Data: 2001-06-09 14:35:22

Temat: Re: Bluszcz trojklapowy
Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lech" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakies
> doswiadczenia w uprawie tego pnacza. Mieszkam w okolicach Rzeszowa.

Nie ma sie czym przejmowac.
Przemarza tylko czesc pedow (nie zdarzylo mi sie zeby wszystkie).
I tak silnie odrasta, ze szybko niweluje wszystkie "straty".

IK

Begonia bulwiasta
Oczko wodne - kamera
Jak z nim walczyć?