Błyski q oczach i ból w czubku głowy

następny post »
From: "Borno" <b...@h...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Błyski q oczach i ból w czubku głowy
Date: Sat, 16 Jul 2005 22:55:52 +0200

Od około 3 miesięcy mam takie niepokojące objawy: szczególnie rano jak już
jestem w pracy widzę takie krótkie, jednorazowe białe błyski w oczach bez
żadnego wysiłku. Poza tym mam szczególnie wieczorami takie odrętwienia w
głowie - jakby bolał czubek głowy i czasem mrowienie w twarzy, szczególnie
nos. Raczej się źle przy tym czuje. Tydzień temu nawet bardzo osłabłem i
miałem problem z poruszaniem sie - tak byłem słaby, byłem u lekarza a
ponieważ dwa tygodnie temu oddałem 450 ml krwi i w ten dzien mialem troche
ruchu (bylem na skalkach) - mowil ze od tego. Ale te objawy mam wczesniej
niz oddanie krwi wiec nie moze to byc przyczyna. Poprzednio oddalem krew
ponad rok temu. Uprawiam sport - sztuki walki od 2,5 roku i od niedawna
silownia - około 3 razy w tygodniu. Co ciekawe w czasie cwiczen i zaraz po
tym jest wszytko ok, a bole sa czasem w dniu jak cwicze ale z regóły nie
więc bezpośredniego związku nie ma. Co jeszcze mi przychodzi do głowy to
jestem uczulony na trawe która teraz kwitnie ale biore zytrec i pomaga mi,
biore od kilku lat w okresie letnim i nie bylo podobnych objawow. Wydaje mi
się że mam troche przeciazone kregi szyjne - moze to zwiazane? Poza tym w
tamtym okresie okolo 3 miesiecy temu dostalem dosyc mocno na sparingu w nos
i mialem troche zaburzenia chwilowe widzenia ale potem przeszlo i bylo ok,
nie wiem czy moze cos mi sie uszkodzilo... A moze to jakies skoki cisnienia?
Czy moze ktos prognozowac co jest konkretna przyczyna ? Proszę o pomoc bo
lekarz sam nie wiedzial ...

Paweł