Błyski q oczach i ból w czubku głowy

1. Data: 2005-07-16 20:55:52

Temat: Błyski q oczach i ból w czubku głowy
Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od około 3 miesięcy mam takie niepokojące objawy: szczególnie rano jak już
jestem w pracy widzę takie krótkie, jednorazowe białe błyski w oczach bez
żadnego wysiłku. Poza tym mam szczególnie wieczorami takie odrętwienia w
głowie - jakby bolał czubek głowy i czasem mrowienie w twarzy, szczególnie
nos. Raczej się źle przy tym czuje. Tydzień temu nawet bardzo osłabłem i
miałem problem z poruszaniem sie - tak byłem słaby, byłem u lekarza a
ponieważ dwa tygodnie temu oddałem 450 ml krwi i w ten dzien mialem troche
ruchu (bylem na skalkach) - mowil ze od tego. Ale te objawy mam wczesniej
niz oddanie krwi wiec nie moze to byc przyczyna. Poprzednio oddalem krew
ponad rok temu. Uprawiam sport - sztuki walki od 2,5 roku i od niedawna
silownia - około 3 razy w tygodniu. Co ciekawe w czasie cwiczen i zaraz po
tym jest wszytko ok, a bole sa czasem w dniu jak cwicze ale z regóły nie
więc bezpośredniego związku nie ma. Co jeszcze mi przychodzi do głowy to
jestem uczulony na trawe która teraz kwitnie ale biore zytrec i pomaga mi,
biore od kilku lat w okresie letnim i nie bylo podobnych objawow. Wydaje mi
się że mam troche przeciazone kregi szyjne - moze to zwiazane? Poza tym w
tamtym okresie okolo 3 miesiecy temu dostalem dosyc mocno na sparingu w nos
i mialem troche zaburzenia chwilowe widzenia ale potem przeszlo i bylo ok,
nie wiem czy moze cos mi sie uszkodzilo... A moze to jakies skoki cisnienia?
Czy moze ktos prognozowac co jest konkretna przyczyna ? Proszę o pomoc bo
lekarz sam nie wiedzial ...

Paweł

2. Data: 2005-07-18 23:38:25

Temat: Re: Błyski q oczach i ból w czubku głowy
Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś jakis pomysł ?

3. Data: 2005-07-21 18:23:47

Od: "a" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borno" napisał:
> Czy ma ktoś jakis pomysł ?

...może do lekarza? (pisałeś, że "lekarz nie wiedział", może cię skieruje,
lub sam wybierzesz się do innego?")

A.

4. Data: 2005-07-22 23:30:45

Od: "Krzysiek Zabłocki" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borno <b...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> Czy moze ktos prognozowac co jest konkretna przyczyna ? Proszę o pomoc bo

sprawa wygląda niewesoło. opisane przez ciebie objawy są charakterystyczne dla
gózów mózgu, tętniaków, padaczki i innych poważnych chorób. nie lekceważ tego,
idź jak najszybciej do lekarza.

5. Data: 2005-07-23 12:17:35

Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla
> gózów mózgu, tętniaków, padaczki i innych poważnych chorób. nie lekceważ

Aż tak może być źle ?
Ostatnio troche mi przeszło, więc sam juz nie wiem.
A do jakiego lekarza iść ? Jakieś badanie głowy typu rezonans lub
tomografia?
Miałem taką "nadzieje" że to od kręgosłupa - zrobiłem kilka masaży szyi i
środka kręgosłupa i lepiej się czuje teraz.
Byłem ostatnio dwa razy na siłowni i zupełnie nic mi nie było tym razem.
Przejdę sie do lekarza tylko że mój rodzinny zmienia się co chwilę bo są
duże rotacje i nie wiem czego dokładnie chcieć by sprawdził a na razie
trafiam na samych takich niekonkretnych - może jakieś wskazówki ?

Bardzo dziękuje za reakcję.

Paweł

prosba o przetlumaczenie
Jaka poduszka ortopedyczna ?