Blyszczace wlosy-co do stylizacji?

1. Data: 2003-05-05 12:45:06

Temat: Blyszczace wlosy-co do stylizacji?
Od: "K.Si." <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kobiety (lub Seva, bo Adasiowi z gory dziekuje z komentarze) pomozcie!

mam nawet fajne wlosy (duzo, podatne na ukladanie), nie ma na co
narzekac tylko jeden maly bol.

z natury falowane wlosy jak je wezme na pianke i troche "posciskam"
robia sie fajnie krecone tylko ze nie maja zadnego polysku-takie
poskrecane sianko. czy znacie cos moze z jakichs profesjonalnych (albo
nie) serii co mogloby je troche wygladzic? ogolnie sa nawet zdrowe,
tylko po prostu jakies takie...dziwne. robia sie gladkie tylko jak je
przeciagne porzadnie prostownica.

wszelkie sugestie mile widziane:)

pzdr
K.Si.

1. Data: 2003-05-05 13:11:58

Temat: Re: Blyszczace wlosy-co do stylizacji?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K.Si." <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z natury falowane wlosy jak je wezme na pianke i troche "posciskam"
> robia sie fajnie krecone tylko ze nie maja zadnego polysku-takie

fajnie nablyszcza pianka z woskiem Welli do wlosów kreconych

Asia

1. Data: 2003-05-05 13:12:52

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K.Si." <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> [...]
> nie) serii co mogloby je troche wygladzic? ogolnie sa nawet zdrowe,
> tylko po prostu jakies takie...dziwne. robia sie gladkie tylko jak je
Moze wosk? Ja, jak jeszcze mialam trwala, uzywalam wosku Joanny i loczki
slicznie sie swiecily.

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-05 13:32:39

Temat: Odp: Blyszczace wlosy-co do stylizacji?
Od: "loczek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W YR widziałam coś takiego co się zowie Nabłyszczacz do włosów.
Była to "woda" w sprayu i fajnie pachniała, napaliłam sie na to coś
tylko żałuje że nie zapytałam czy też układa. Cena coś w granicach
25-30 zł.
jeśli ktos próbował niech da znać czy faktycznie włosy lśnią.

Pozdrowienia, Ewelina

1. Data: 2003-05-05 14:29:09

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" loczek : wrote:

> jeśli ktos próbował niech da znać czy faktycznie włosy lśnią.

Moja mama uzywała ( ma proste włosy) - efekt mizerny :(

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-05 14:37:45

Od: "natalia" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja probowalam i szczerze mowic ten plyn - woda lezy u mnie na polce
nieuzywana bo wlosy fatycznie po niej "lsnia" ale wygladaja jakby byly
tluste!

1. Data: 2003-05-05 16:19:41

Od: "K.Si." <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natalia" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
wlosy fatycznie po niej "lsnia" ale wygladaja jakby byly
> tluste!

no wlasnie ja to samo mialam po tej piance z woskiem welli aczkolwiek
istnieje taka ewentualnosc ze jej nie umialam uzywac:)

K.Si

1. Data: 2003-05-05 17:22:20

Od: "loczek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik natalia <n...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b95t04$mio$...@a...news.tpi.pl...
> ja probowalam i szczerze mowic ten plyn - woda lezy u mnie na polce
> nieuzywana bo wlosy fatycznie po niej "lsnia" ale wygladaja jakby byly
> tluste!

jak to dobrze że istnieje ta grupa.
Za zaoszczędzone pieniądze idę kupić sobie coś dobrego
> Dzięki i trzymajcie sie cieplutko
Ewelina

1. Data: 2003-05-05 17:32:52

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm ja mialam kiedys nablyszczacz genialny
tylko ze jakis taki z salonu albo specjalistycznego sklepu z rzeczami do
wlosow
nie pamietam nazwy bo to dawno bylo
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-05-05 22:04:38

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam preparat nabłyszczający Goldwella w sprayu. Jest naprawdę
świetny - ładnie pachnie a włosy po nim naprawdę lśnią

Pozdrowionka

Sylwia

Forum akrylowe?:)
Żele z Niwei?
Odp. Pytanie o lakier Sterling (?)
buty inblue - gdzie?
ciuchy ze sklepów internetowych (moze troche OT)